دسته‌بندی نشده

نظارت تصویری فعال و فناوری تمام رنگی

نظارت تصویری فعال و فناوری تمام رنگی

نظارت تصویری فعال و فناوری تمام رنگی

نظارت تصویری فعال و فناوری تمام رنگی مزایای زیادی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

امروزه واقعاً دو نوع نظارت تصویری در دسترس کاربران است. نظارت تصویری غیرفعال جایی است که دوربین ها صحنه های مقابل خود را ضبط می کنند و فرصت کمی برای پاسخ یا بازدارندگی کاربر در زمان واقعی فراهم می کند، مگر اینکه تصاویر زنده به طور مداوم توسط اپراتورها نظارت شوند. بنابراین نظارت تصویری غیرفعال عمدتاً برای تجزیه و تحلیل تصاویر پس از رویداد استفاده می شود.

 

 

از سوی دیگر، نظارت تصویری فعال رویکردی فعال برای پیشگیری یا پاسخگویی به حوادث امنیتی دارد. با استفاده از ترکیبی از هوش مصنوعی، تشخیص حرکت هوشمند و اقدامات بازدارنده فعال، نظارت فعال کاربران را قادر می‌سازد تا با سهولت بیشتری به موقعیت‌ها در زمان واقعی واکنش نشان دهند و به قابلیت‌ها و منابع نظارتی آن‌ها تنها با فعال‌سازی زمانی که یک حادثه بالقوه وجود دارد کمک می‌کند. نظارت پیشگیرانه برای اجرای کارآمد یک عملیات نظارتی کم هزینه و مقرون به صرفه ضروری است، که لازم نیست به چندین اپراتور متکی باشد که به طور مداوم ساعت ها تصاویر بدون حادثه را نظارت می کنند.

 

نظارت تصویری فعال و فناوری تمام رنگی

 

TiOC (دوربین سه در یک) و فناوری تمام رنگی

TiOC (دوربین سه در یک) راه حلی است که باید هنگام انتخاب یک نظارت تصویری فعال در نظر بگیرید. به 3 ویژگی اصلی مجهز شده است: روشنگرهای دوگانه هوشمند، بازدارندگی فعال و هوش مصنوعی. این می تواند به طور موثر با بازدارندگی فعال، متجاوزان را هشدار دهد و به موقع با زنگ هشدار به کاربران اطلاع دهد و آن را برای مناطق و املاکی که نیاز به امنیت 24 ساعته دارند مانند ویلاها، مغازه ها، انبارها و غیره مناسب کند.

 

روشن‌کننده‌های هوشمند دوگانه TiOC سه حالت روشنایی را ارائه می‌دهند. حالت IR نور مادون قرمز را روشن می کند، در حالی که حالت نور گرم نور گرم را فعال می کند. حالت روشنایی هوشمند حالت پیش فرض است که بسته به موقعیت، نور را بین نور مادون قرمز و نور گرم تغییر می دهد. هنگامی که یک هدف شناسایی می شود، نور IR به نور گرم تغییر می کند. و هنگامی که هدف وارد منطقه قانون می شود، زنگ هشدار (بازدارندگی فعال) فعال می شود که آژیر و چراغ هشدار قرمز و آبی را فعال می کند. هنگامی که هدف از منطقه تحت نظارت خارج می شود، چراغ گرم مکمل خاموش می شود و روشن کننده IR دوباره روشن می شود. این حالت‌های مختلف روشنایی می‌توانند به طور انعطاف‌پذیری نیازهای واقعی کاربران را برآورده کنند و می‌توانند به میزان قابل توجهی به کاهش آلودگی نوری در صحنه نظارت‌شده کمک کنند.

 

برای عملکرد بهتر تصویر، TiOC از فناوری Dahua Full-color استفاده می کند که فیلم های تمام رنگی صحنه تحت نظارت را حتی در محیط تاریک یا در شب می گیرد. جزئیات واضحی از هدف را ارائه می دهد، که می تواند در صورت وقوع یک رویداد کمک قابل توجهی به عقب نشینی کند. علاوه بر این، به لطف فناوری نوردهی هوشمند، دوربین می‌تواند کنترل اشتراک‌گذاری زمانی تصویر گرفته شده را درک کند و از تداخل نور قرمز و آبی چشمک زن در تصویر هنگام شناسایی هدف در منطقه قانون جلوگیری کند. این تضمین می کند که تصاویر رنگی واضحی وجود دارد که می توانند برای بررسی بیشتر مورد نیاز استفاده شوند.

 

 

جدای از عملکردهای ذکر شده در بالا، یکی دیگر از ویژگی های TiOC مجهز به هوش مصنوعی، تشخیص حرکت هوشمند (SMD) / حفاظت محیطی آن است که می تواند اهداف را به دقت تشخیص دهد، بنابراین هشدارهای کاذب ناشی از اشیاء مزاحم مانند حیوانات، برگ ها و چراغ های اتومبیل را کاهش می دهد. علاوه بر این، TiOC همچنین به کاربران اجازه می دهد تا حالت های نظارت خود را در دوره های زمانی مختلف برنامه ریزی کنند. این برای طیف وسیعی از سناریوهای کاربردی که به آلارم‌های خودکار و انعطاف‌پذیر نیاز دارند مانند خانه‌ها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، املاک ساحلی و غیره ایده‌آل است.

 

بنابراین، روشی را دیده‌ایم که نظارت تصویری فعال به کاهش چشمگیر میزان داده‌های ویدیویی که کاربران نیاز به نظارت دارند کمک می‌کند و عملکرد نظارتی  کارآمدتری را ارائه می‌دهد. هنگام انتخاب یک نظارت تصویری فعال، یک سیستم امنیتی را در نظر بگیرید که TiOC را با قابلیت Full-color ترکیب می‌کند، که نه تنها راه‌های متعددی را برای انجام اقدامات قبل از وقوع یک حادثه امنیتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بلکه فیلم‌های واضح و رنگی را حتی در شب و بعد از آن تضمین می‌کند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


پارکینگ هوشمند

دوربین مداربسته AHD

دوربین های جدید DeepinView 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *