دسته‌بندی نشده

دوربین های چشم ماهی

دوربین های چشم ماهی

دوربین های چشم ماهی

دوربین چشم ماهی یک دوربین 360 درجه با تصاویر پاناروماست که می تواند تصاویری با کیفیت فول اچ دی 360 درجه و با زاویه دید وسیع ارائه کند.

نصب یک راه حل نظارتی که نمای واضحی از یک منطقه بزرگ ارائه می دهد می تواند به چندین دوربین، کابل کشی گسترده، مجوزها، مدیریت نیاز داشته باشد – و هزینه آن به زودی افزایش می یابد. اما از طریق جدیدترین دوربین‌های چشم ماهی مجهز به هوش مصنوعی، سازمان‌ها می‌توانند میدان دید گسترده‌ای را در یک بسته محتاطانه ثبت کنند – و در این فرآیند بینش تجاری زیادی به دست آورند.

 

 

دوربین‌های پیشرفته چشم ماهی

نظارت واضح بر روی یک منطقه بزرگ – مانند یک انبار، یک فروشگاه مواد غذایی یا یک پارکینگ – همیشه ساده ترین کار نیست، و معمولاً نیاز به نصب چندین دوربین و کابل در مکان های مختلف دارد تا پوشش همه میدان های دید.

 

برای مقابله با این چالش ها، بسیاری از سازمان ها نصب دوربین های پیشرفته چشم ماهی را انتخاب می کنند. این چشم‌های ابتکاری و همه‌چیز می‌توانند دید 360 درجه از محیط اطراف خود را ارائه دهند.

 

دوربین های Fisheye با استفاده از یک لنز پانوراما برای گرفتن منظره چندین دوربین در یک دستگاه واحد کار می کنند. اگر روی دیوار قرار گیرند، دید 180 درجه را ارائه می دهند، و زمانی که روی سقف هستند، پوشش 360 درجه از کف زیر را ارائه می دهند – بدون نقاط کور.

 

با این حال، پیشرفته ترین دوربین های چشم ماهی در بازار به همین جا ختم نمی شوند. از طریق نرم‌افزار «dewarping»، کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که یک تصویر چشم ماهی را در قالب‌های مختلف دوباره رندر کنند، به طوری که دوربین دقیقاً مانند یک PTZ مجازی رفتار کند.

 

دوربین های چشم ماهی

 

راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی برای امنیت و بینش تجاری

به این ترتیب، یک دوربین چشم ماهی یک راه بسیار کارآمد و مقرون به صرفه برای دستیابی به نظارت با کیفیت بالا از یک منطقه بزرگ یا پیچیده است. علاوه بر این، جدیدترین دوربین‌ها با نقشه‌برداری حرارتی داخلی و شمارش افراد، بینش باورنکردنی را برای شرکت‌هایی که کسب‌وکارشان با فروش رونق می‌گیرد، ارائه می‌کند.

 

به عنوان مثال، مدیران فروشگاه می توانند از نقشه برداری حرارتی برای شناسایی نحوه حرکت افراد در طبقه مغازه استفاده کنند و محصولات را در مکان بهینه برای جذب آنها بچینند. بعداً، داده های نقشه حرارتی را می توان با ارقام فروش مقایسه کرد تا بینش بیشتری در مورد اثربخشی استراتژی بازاریابی داشته باشد.

 

در موزه‌ها و مراکز سرگرمی، افرادی که داده‌ها و اطلاعات جریان مشتری را می‌شمارند ممکن است برای تیم‌های ایمنی و تیم‌های بازاریابی مفید باشند، تیم‌هایی که باید درک بهتری داشته باشند که چگونه می‌توانند از مشتریان خود محافظت کنند و به آنها خدمات ارائه دهند.

 

و البته، یک دوربین چشم ماهی به طور معمول بسیار محجوب‌تر از مجموعه کامل دوربین‌های نظارتی است، و آن‌ها را برای مکان‌هایی ایده‌آل می‌کند که زیبایی‌شناسی اهمیت دارد، یا جایی که مشخصات نظارتی باید پایین باشد.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


انتخاب راه حل تشخیص چهره

پارک هوشمند

تاثیر نور بر عملکرد ویدئو 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *