دسته‌بندی نشده

نصب متخصص برای ویدیو

نصب متخصص برای ویدیو

نصب متخصص برای ویدیو

چرا نصب متخصص برای ویدیو بازگشت به کسب و کار حیاتی است؟

برای اینکه دوربین‌های ویدیویی هوشمند واقعاً به سازمان‌ها کمک کنند تا به تجارت بازگردند، باید طبق دستورالعمل‌های خاص به‌طور ماهرانه نصب شوند. در این وبلاگ، ما چهار زمینه کلیدی را بررسی می کنیم که برای نصب بهینه محصول باید رعایت شود.

 

از آنجایی که کسب‌وکارها در جریان همه‌گیری بازگشایی شده‌اند، مسابقه‌ای با زمان برای نصب فناوری‌های پشتیبان – مانند ویدیوهای مبتنی بر هوش مصنوعی – برای کمک به مردم برای بازگشت ایمن به کار و زندگی عمومی وجود دارد.

 

به راحتی می توان فهمید که چرا ویدیوی بازگشت به کسب و کار بسیار ارزشمند است. این دوربین های پیشرفته می توانند به طور موثر دمای پوست افراد را تشخیص دهند و ماسک ها را بررسی کنند، به اطمینان از فاصله گذاری اجتماعی کمک کنند و جریان افراد را در مکان های شلوغ نظارت کنند.

 

اما علیرغم فوریت قابل درک، سازمان ها باید در هنگام نصب محصول دقت لازم را رعایت کنند – در غیر این صورت سرمایه گذاری آنها به سادگی کار نمی کند.

 

در حالی که هر دستگاه باید طبق دستورالعمل‌های خاص خود نصب شود، در زیر به بررسی چهار ملاحظات مهم برای نصب بهینه همه محصولات امنیتی ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی می‌پردازیم.

نصب متخصص برای ویدیو

چهار ملاحظات مهم برای نصب

 

  1. موقعیت و ارتفاع دوربین

اول از همه، ضروری است که دوربین ها به طور مناسب نصب شوند تا از افت دقت و عملکرد جلوگیری شود. به عنوان مثال، ارتفاع نصب هر دوربین باید با توجه به وضوح و فاصله کانونی دوربین تنظیم شود، در غیر این صورت دوربین اصلا نمی تواند هدف خود را “دید” کند.

 

دوربین های شمارش افراد، به طور خاص، همیشه باید به صورت عمودی نصب شوند – با جریان عبور افراد از زیر دوربین در جهت عمودی، بالا و پایین – و عرض گذرگاه زیر باید به عنوان عرض شمارش دوربین تنظیم شود.

 

 

ساده به نظر می رسد، اما همه دوربین ها نیز باید محکم، در مکانی ثابت (در حالت ایده آل، مستقیماً روی دیوار یا سقف) نصب شوند تا از خطاهای ناشی از لرزش جلوگیری شود.

 

  1. شرایط محیطی

محیط محلی نیز بسیار مهم است: از نصب دستگاه ها در شرایط گرم یا متغیر خودداری کنید. همیشه محیط های داخلی با هوای آرام و دمای ثابت را انتخاب کنید و سپس به نتایج مطلوب دست خواهید یافت.

 

مخصوصاً برای دوربین‌های حرارتی، از نصب در مکان‌های نیمه باز که ممکن است مستعد تغییرات دما باشند، مانند درگاه‌ها، خودداری کنید.

 

روشنایی محلی نیز بسیار مهم است. باید نور ثابت و مرئی کافی وجود داشته باشد، اما نور مستقیم خورشید در جلوی دوربین نباشد. علاوه بر این، تا حد امکان سعی کنید از نور پس زمینه، اهداف با دمای بالا و بازتاب در میدان دید خودداری کنید.

 

  1. منطقه تشخیص

بخش کلیدی فرآیند نصب، تعیین نحوه حرکت افراد به سمت دوربین ها است.

 

هنگام نصب دوربین های هایک ویژن، تکنسین های متخصص ما اغلب به مشتریان خود توصیه می کنند که از طناب یا موانع برای تعیین مسیر خاصی که مردم باید دنبال کنند، استفاده کنند. این مسیر باید در یک جهت حرکت کند و در دید واضح دوربین‌ها باشد تا مطمئن شود که تمام چهره‌های هر کسی که در حال عبور یا توقف است را می‌گیرد.

 

برای دوربین های کنترل جریان، نصاب باید مطمئن شود که ناحیه تشخیص صاف است: بدون زمین ناهموار، شیب یا پله. و برای همه دستگاه‌ها، از موانع موجود در میدان دید (حتی موارد شفاف مانند درهای شیشه‌ای) اجتناب کنید زیرا این کار می‌تواند دوربین را مسدود کند.

 

  1. راه اندازی و استفاده از دستگاه

با فرض اینکه دوربین‌های شما در مکانی ایده‌آل با شرایط محیطی ایده‌آل نصب شده‌اند و هیچ مانعی در آن مشاهده نمی‌شود، پس از روشن‌کردن دوربین‌ها باید قوانین کلیدی را رعایت کنید.

 

هنگام استفاده از دستگاه های غربالگری دما، مرحله پیش گرمایش بسیار مهم است. ما به تمام کسانی که از دوربین های حرارتی هایک ویژن استفاده می کنند توصیه می کنیم حداقل 90 دقیقه پس از راه اندازی اولیه منتظر بمانند تا دستگاه پیش گرم شود تا از خوانش حرارتی دقیق اطمینان حاصل شود. به همین ترتیب، باید به بازدیدکنندگان خود زمان خنک کنندگی بدهید! قبل از انجام اسکن حرارتی، سه تا پنج دقیقه به افراد فرصت دهید تا دمای بدنشان ثابت شود.

 

در حالی که دوربین‌های هایک ویژن می‌توانند غربالگری گروهی کارآمدی را ارائه دهند، ما به مشتریان خود توصیه می‌کنیم تا برای نتایج مطلوب، افراد را یک‌بار غربال کنند. هنگام استفاده از ترمینال MinMoe، این ضروری است: افراد باید در یک فاصله ثابت بایستند، یکی یکی عبور کنند، توقف کوتاهی داشته باشند و برای خواندن دقیق مستقیماً رو به دوربین باشند.

 

محصولات غربالگری دمای هایک ویژن برای تشخیص دمای سطح پوست طراحی شده اند تا به غربالگری اولیه سریع در مناطق عمومی دست یابند. دمای هسته واقعی بدن باید با استفاده از دستگاه های اندازه گیری بالینی تایید شود. در هر شرایطی، استفاده از محصولات غربالگری دمای هایک ویژن مطابق با قوانین و مقررات محلی به شدت توصیه می شود.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین های چشم ماهی

افزایش عملکرد امنیت ویدیویی

حریم خصوصی در امنیت ویدیویی 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *