دسته‌بندی نشده

حریم خصوصی در امنیت ویدیویی

حریم خصوصی در امنیت ویدیویی

حریم خصوصی در امنیت ویدیویی

پوشاندن حریم خصوصی، یک عملیات کارآمد برای حفاظت از حریم خصوصی در امنیت ویدیویی

همانطور که دوربین های امنیتی در مناطق عمومی و خصوصی رایج تر می شوند، مردم نگران ضبط ویدیو و حفظ حریم خصوصی می شوند. جای تعجب نیست که دولت ها و مقامات دستورالعمل ها، قوانین و مقررات جدیدی – مانند GDPR در اروپا – برای تعیین الزامات و قوانین سختگیرانه تر برای حفاظت از حریم خصوصی صادر کرده اند.

 

برای کمک به محافظت از حریم خصوصی افراد و رسیدگی به مقررات، راه حل های ویرایش حریم خصوصی در سراسر صنعت امنیت در حال ظهور هستند. پوشاندن حریم خصوصی، یک رویکرد کارآمد و عملی، مدتی است که برای کمک به ساده‌سازی و پیاده‌سازی حفاظت در امنیت ویدیویی در بازار موجود است. در حال حاضر، بسیاری از دوربین‌های Hikvision، NVR و DVR از عملکرد پوشاندن حریم خصوصی پشتیبانی می‌کنند که برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض ناخواسته و رعایت مقررات محلی، مناطق، چهره‌ها یا بدن‌های انتخاب شده را در ویدیوی ضبط‌شده محو می‌کند.

 

پوشاندن مناطق ساکن

برای جلوگیری از نظارت نامناسب یا غیرقانونی در مناطق محدود یا حساس، راه حل ویرایش حریم خصوصی هایک ویژن از یک عملکرد پوشاننده استاتیک پشتیبانی می کند که می تواند به طور دائم یک منطقه یا مناطق را از دید پنهان کند. این یک گزینه عادی حفاظت از حریم خصوصی در اکثر دوربین های هایک ویژن، NVR ها و DVR ها بوده است و کاربران به راحتی می توانند در صورت نیاز، پوشش حریم خصوصی را در این مناطق ثابت راه اندازی کنند.

 

حریم خصوصی در امنیت ویدیویی

 

پوشاندن حریم خصوصی پویا

در بیشتر موارد، تعداد بسیار کمی از افراد ضبط شده در فیلم های ویدئویی مربوط به تحقیقات هستند. تعداد بسیار کمی از سوژه‌ها جستجو می‌شوند و/یا اجازه داده می‌شوند تا کاملاً قابل مشاهده باشند. راه حل ویرایش حریم خصوصی Hikvision یک عملکرد پوشاندن پویا را ارائه می دهد که می تواند به طور خودکار چهره ها و بدن های نامرتبط را در یک فید زنده از راه دور یا در حین پخش از طریق HikCentral ماسک کند.

 

این راه‌حل همچنین می‌تواند به کاربران مجاز مانند مجریان قانون، ویدیوی بدون نقاب اصلی را ارائه دهد تا مطابق با قوانین یا مقررات محلی برای اهداف تحقیقات پزشکی قانونی مطابقت داشته باشند.

 

پوشاندن حریم خصوصی برای صادرات و وارد کردن ویدیو

راه حل ویرایش حریم خصوصی هایک ویژن در فرآیند صادرات ویدیو از طریق HikCentral نیز ماهر است. پوشاندن نواحی حساس و اشیاء در مرحله صادرات ویدیو اضافه می شود تا عملکرد انعطاف پذیری را برای کاربران فراهم کند. آنها می توانند همه اهداف یا فقط چند هدف خاص را برای ویرایش انتخاب کنند و همچنین می توانند یک منطقه ثابت برای ویرایش تعریف کنند.

 

راه حل ویرایش حریم خصوصی Hikvision همچنین تا حدی از ویرایش کلیپ های ویدیویی وارد شده از NVR های معمولی یا نرم افزارهای مدیریت ویدیوی شخص ثالث (VMS) تا زمانی که الزامات فنی خاص را برآورده می کنند، پشتیبانی می کند و دامنه ویرایش حریم خصوصی در دسترس کاربران را بیشتر می کند.

 

برای محافظت بیشتر از امنیت داده های صادر شده، راه حل هایک ویژن همچنین از رمزگذاری فیلم های ویدئویی با رمز عبور در حین صادرات از HikCentral پشتیبانی می کند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


تصاویر آب و هوای HD

ایمنی خودرو و جاده

نرم افزار مدیریت ویدیو 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *