دسته‌بندی نشده

دوربین های 4K تمام رنگی

دوربین های 4K تمام رنگی

دوربین های 4K تمام رنگی

کیفیت تصویر واقعی را حتی در محیط های تاریک با دوربین های 4k تمام رنگی

شرایط کم نور. این یک چالش نظارتی غالب برای نصب کنندگان و کاربران نهایی بوده است. تصاویر گرفته‌شده از پروژه ای با نور تاریک (یا در طول شب) با استفاده از دوربین‌های نظارت، اغلب سیاه و سفید، مبهم یا با پیکسل‌های شدید هستند که برای عقب‌نشینی در صورت وقوع یک رویداد ایده‌آل نیست.

 

هنگام انتخاب دوربین مناسب برای پروژه هایی با نور کم، می‌توانید دوربین‌های 4K را در نظر بگیرید – آخرین شوق در صنعت که امروزه به تدریج به یک راه‌حل اصلی نظارت تبدیل می‌شود. پیشرفت در فناوری های 4K و دوربین های مقرون به صرفه تر در بازار.

 

4K به طور خلاصه

دوربین‌های 4K دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل هستند که به 8 میلیون پیکسل اضافه می‌شود. در مقایسه، دوربین مداربسته 4K دارای 4 برابر تعداد پیکسل‌های دوربین 1080P است (تصویر زیر را ببینید)، به آن اجازه می‌دهد تصاویر واضح‌تری با وضوح بسیار بالاتر تولید کند. در واقع، اگر بخواهید خروجی تصویر دوربین‌های 4K را با دوربین‌های نظارت غیر اچ‌دی مقایسه کنید، بلافاصله متوجه خواهید شد که افزایش قابل توجه رزولوشن، تفاوت بین جزئیات «مبهم» و «واضح» را در تصویر نشان می‌دهد.

 

دوربین های 4K تمام رنگی

دوربین های 4K تمام رنگی

 

دوربین های 4K تمام رنگی داهوا

دوربین 4K تمام رنگی داهوا از فناوری تمام رنگی خود داهوا استفاده می‌کند و تصاویر و فیلم‌های نظارتی پیشرفته‌تر را 24/7 ارائه می‌کند. سنسور تصویر 1/1.2 اینچی (در حال حاضر بهترین حسگر IPC در نور کم داهوا) است که 110 درصد افزایش اندازه پیکسل را در مقایسه با سنسور 8 مگاپیکسلی معمولی ارائه می‌کند. علاوه بر این، دیافراگم بزرگ F1.0 آن می تواند نور موجود بیشتری را جذب کند و حداکثر انرژی نوری که سنسور می تواند دریافت کند 2 برابر افزایش می یابد!

 

توابع هوش مصنوعی

دوربین های داهوا تمام رنگی 4K دارای عملکردهای هوش مصنوعی هستند که می توانند نیازهای نظارتی مختلف کاربران را برآورده کنند. Perimeter Protection به دقت اهداف را در صحنه تشخیص می دهد. SMD 3.0 هشدارهای کاذب را کاهش می دهد و فاصله تشخیص را افزایش می دهد. AI Schedule به کاربران این امکان را می دهد که به طور انعطاف پذیر عملکردهای هوش مصنوعی مختلف را بر اساس زمان مورد نظر خود تنظیم کنند. سایر عملکردهای هوش مصنوعی شامل شمارش افراد (8 قانون) و مدیریت صف (4 قانون) است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین های IP چیست؟

دوربین های تحت شبکه تمام رنگی

نظارت تصویری فعال و فناوری تمام رنگی 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *