دسته‌بندی نشده

دوربین های تحت شبکه تمام رنگی

دوربین های تحت شبکه تمام رنگی

دوربین های تحت شبکه تمام رنگی

تصاویر رنگی واضح حتی پس از بزرگنمایی؟ با دوربین های تحت شبکه تمام رنگی ، این امکان وجود دارد

این مقاله به زوم اپتیکال می پردازد و اینکه چگونه ادغام آن با Dahua Full-color می تواند نظارت نظارتی را بهینه کند.

 

 

زوم اپتیکال چیست و چه تفاوتی با زوم دیجیتال رایج دارد؟

زوم اپتیکال اساساً به مکانیزم دوربین اشاره دارد که قابلیت زوم را فراهم می کند، در حالی که زوم دیجیتال توسط نرم افزار روی دوربین یا ضبط کننده که تصویر را بزرگ می کند ارائه می شود. زوم اپتیکال کیفیت تصویر بهینه ای را ارائه می دهد زیرا از یک جفت لنز برای دیدن از فواصل دور استفاده می کند. لنزهای داخل دوربین در واقع برای بزرگنمایی/کوچک کردن صحنه حرکت می کنند. زوم اپتیکال بر ناحیه مورد علاقه کاربر تمرکز می کند و جزئیات واضح صحنه را ثبت می کند. زوم دیجیتال فقط بخش‌هایی از یک منطقه را بزرگ‌تر می‌کند، اما ویدیوی ضبط‌شده همچنان ویدیوی اصلی است، و جزئیات پس از استفاده از زوم دیجیتال به اندازه مواردی که با استفاده از زوم اپتیکال ضبط شده‌اند واضح نیستند. نیازی به گفتن نیست که زوم اپتیکال بسیار برتر از زوم دیجیتال است و برای هر گونه عملیات نظارتی به ویژه برای صحنه های وسیع تر و فواصل دور بسیار توصیه می شود.

 

دوربین های تحت شبکه تمام رنگی

دوربین های تحت شبکه تمام رنگی

 

مزایای دوربین های دارای زوم اپتیکال در مانیتورینگ نظارت چیست؟

برای شروع، دوربین هایی با قابلیت زوم اپتیکال در مقایسه با دوربین های کانونی ثابت معمولی برای استفاده و عملکرد راحت تر هستند. کاربران می توانند فوکوس دوربین را بر اساس ترجیحات خود به صورت انعطاف پذیر تنظیم کنند. بدون نیاز به اندازه گیری از قبل اندازه صحنه، و یا تعیین چندین نقطه نصب، سهولت بسیار مورد نیاز در نصب و استقرار را به ارمغان می آورد.

 

 

دوربین های شبکه تمام رنگی داهوا چگونه از زوم اپتیکال برای ثبت تصاویر رنگی شفاف استفاده می کنند؟

برای ارائه جزئیات واضح از صحنه نظارت شده حتی پس از بزرگنمایی، دوربین های شبکه 2.0 تمام رنگی ارتقا یافته داهوا از لنزهای کانونی متغیر موتوری با تقریباً استفاده می کنند. قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر و عملکرد فوکوس خودکار. این دوربین ها با استفاده از فناوری تمام رنگی داهوا می توانند تصاویر رنگی زنده از صحنه را حتی در محیط های تاریک یا در طول شب ثبت کنند. وضوح 4 مگاپیکسل و حداکثر فاصله روشنایی 70 متر برای دوربین گلوله و 40 متر برای دوربین گنبدی ارائه می شود. این دوربین با قابلیت نورپردازی در فواصل طولانی، می‌تواند تصاویری کاملا رنگی واضح حتی از فواصل دور ثبت کند.

 

 

آیا دوربین های شبکه تمام رنگی به عملکردهای هوش مصنوعی مجهز هستند؟

این دوربین ها به انواع عملکردهای هوش مصنوعی مجهز هستند که می توانند نیازهای واقعی کاربران را برآورده کنند. دارای شمارش افراد با 8 قانون و مدیریت صف با 4 قانون است. از دیگر ویژگی‌های هوش مصنوعی می‌توان به Protection، SMD 3.0 و AI Schedule اشاره کرد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین های PTZ در پارکینگ ها

دوربین جدید PTZ یونی ویو

دوربین های IP چیست؟

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *