دسته‌بندی نشده

راه حل مسکونی هوشمند داهوا

راه حل مسکونی هوشمند داهوا

راه حل مسکونی هوشمند داهوا

راه حل مسکونی هوشمند داهوا زندگی هوشمند را امکان پذیر می کند.

توسعه سریع اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و فناوری تلفن همراه امروزه کار و سبک زندگی ما را به شدت تغییر داده است. از آنجایی که این فناوری ها به طور فزاینده ای در ساختمان های تجاری و مسکونی اعمال می شوند، زندگی هوشمند دیگر یک خیال نیست. با این حال، راه‌حل‌های مسکونی سنتی معمولاً توسط چندین سیستم مستقل اداره می‌شوند، که گاهی منجر به مدیریت زمان‌بر و تجربه زندگی ناخوشایند می‌شود.

 

فناوری داهوا به طور فعال توسعه بیشتر این بخش را از طریق راه حل های مسکونی هوشمند مبتنی بر کاوش مداوم و درک عمیق نیازهای مشتری دنبال می کند. راه حل مسکونی هوشمند داهوا که قرار است در اواخر ماه جاری رسماً راه اندازی شود، با تمرکز بر مفهوم اصلی “نوآوری های تکنولوژیکی منجر به زندگی هوشمند می شود”، هدف آن دستیابی به امنیت هوشمند، زندگی هوشمند و مدیریت دارایی هوشمند با استفاده از ترکیبی از فناوری های پیشرفته است. . در حالی که تجربه زندگی را به سطح جدیدی می برد، برای ایجاد یک موقعیت برد-برد برای ساکنان، شرکت های مدیریت املاک و توسعه دهندگان املاک و مستغلات طراحی شده است.

راه حل مسکونی هوشمند داهوا

راه حل مسکونی هوشمند داهوا

امنیت هوشمند مجهز به هوش مصنوعی

راه حل مسکونی هوشمند داهوا از ویژگی های پیشرفته هوش مصنوعی، دوربین پانوراما، دوربین چشم ماهی و سایر تجهیزات پیشرفته برای ارائه نظارت امنیتی هدفمند برای صحنه های مختلف در مناطق مسکونی استفاده می کند. برای مناطق پیرامونی که در برابر نفوذ و تهدیدات آسیب‌پذیر هستند، یک دوربین محیطی هوش مصنوعی که دارای طبقه‌بندی هدف و عملکردهای هشدار دقیق است می‌تواند افراد و وسایل نقلیه غیرمجاز را که وارد مناطق ممنوعه می‌شوند به دقت تشخیص دهد. همراه با یک عملکرد بازدارنده فعال، می تواند به طور موثر از وقوع حوادث جلوگیری کند. برای خرابکاری و فعالیت‌های غیرقانونی در مناطق عمومی، دوربین‌های مجهز به عملکردهای هوش مصنوعی از انواع تشخیص‌های هوشمند با آلارم‌های بی‌درنگ پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند به مدیران املاک در مکان‌یابی سریع خطرات پنهان و حوادث غیرعادی مانند مسدود شدن خروجی آتش، پرتاب در ارتفاع بالا، غیرقانونی کمک کند. پارکینگ و غیره. ضمن ارائه حفاظت چند لایه، راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند کارایی مدیریت را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد و یک محیط زندگی هماهنگ و منظم را ارتقا دهد.

 

زندگی هوشمند بدون لمس و سیار

به منظور ایجاد تجربه کاربری بهتر، این راه حل تعداد بی شماری از فناوری های تشخیص مانند تشخیص چهره، ANPR، تشخیص کد QR، تشخیص اثر انگشت و غیره را ادغام می کند و به کنترل دسترسی بدون لمس و کارآمد برای افراد و وسایل نقلیه دست می یابد. این به صاحبان املاک اجازه می دهد تا در صورت فراموش کردن کلید یا کارت دسترسی خود، آزادانه از طریق گزینه های انعطاف پذیر وارد لابی، پارکینگ و امکانات عمومی شوند. علاوه بر این، امنیت مناطقی را که نیاز به حفظ حریم خصوصی دارند، بهبود می بخشد. به عنوان مثال، تنها مالکان و بازدیدکنندگان مجاز مجاز به ورود به آسانسور و رفتن به طبقات مورد نظر خود هستند. در عین حال، بازدیدکنندگان می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل قرار ملاقات بگذارند و کد QR به اشتراک گذاشته شده توسط مالک را اسکن کنند تا به جای منتظر ماندن برای ثبت نام در محل، وارد لابی و پارکینگ شوند و بازده ترافیکی منطقه را تا حد زیادی افزایش می دهد.

 

علاوه بر این، برنامه تلفن همراه از ارتباطات بصری، انتقال تماس، زنگ بی‌درنگ، نظارت تصویری، باز کردن در از راه دور و غیره نیز پشتیبانی می‌کند. در هر مکان و زمان، صاحبان می‌توانند با مهمانان مکالمه ویدیویی برقرار کنند یا با پرسنل امنیتی تماس بگیرند و از هوشمندی لذت ببرند. با آرامش زندگی کردن.

 

مدیریت یکپارچه، کارآمد و هوشمند املاک

سیستم اینترکام ویدیویی داهوا یک پلت فرم به هم پیوسته برای مدیران املاک فراهم می کند تا عملیات را ساده کرده و کارایی مدیریت را بهبود بخشند. به طور خاص، مدیریت آنلاین چندین سیستم و انتشار اطلاعات با یک کلیک را برای بهینه سازی خدمات دارایی امکان پذیر می کند. به لطف هشدار اولیه توسط نظارت از راه دور هوش مصنوعی، پرسنل امنیتی می توانند بدون صرف نیروی انسانی و زمان زیادی به موقعیت های اضطراری به موقع پاسخ دهند و نیازی به بازبینی حجم عظیمی از ویدئوها در طول تحقیقات پس از رویداد را از بین ببرند. همچنین، یک دوربین تشخیص پلاک یکپارچه با اینترکام ویدیویی مستقر در ورودی پارکینگ به جعبه محافظ جداگانه نیاز ندارد. به مدیریت از راه دور و بصری املاک کمک می کند و خدمات و امکانات ارائه شده در جامعه مسکونی را بهبود می بخشد. علاوه بر این، این راه حل از مدیریت متمرکز و یکپارچه جوامع متعدد پشتیبانی می کند که هزینه های نیروی کار و نیروی انسانی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

 

به طور خلاصه، راه حل مسکونی هوشمند داهوا کارایی کلی مدیریت املاک را بهبود می بخشد، تجربه زندگی با کیفیت بالا را برای ساکنان به ارمغان می آورد، رضایت مالکان را بهبود می بخشد، و توسعه دهندگان املاک و مستغلات را با ارزش تجاری بیشتر و مفهوم فناوری پیشرفته توانمند می کند. برای یکپارچه‌کننده‌های سیستم، این راه‌حل قدرتمند با طراحی همه‌جانبه، نصب آسان و استقرار ساده را ارائه می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تکمیل پروژه خود را سرعت بخشند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


رتبه‌بندی دوربین

نرم افزار هایک ویژن

مدیریت ترافیک هوشمند داهوا

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *