دسته‌بندی نشده

سری دوربین های DeepinView

DeepinView

سری دوربین های DeepinView

هایک ویژن سری های اختصاصی را در سری دوربین های DeepinView خود معرفی می کند

دوربین‌های این سری فرعی اختصاصی مجهز به الگوریتم‌های اختصاصی متعددی هستند که می‌توان آن‌ها را بر اساس نیازهای نصب به‌طور مجزا انتخاب و درگیر کرد، سپس با تغییر نیازهای امنیتی، آن‌ها را تغییر داد.

هایک ویژن، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های اینترنت اشیا با ویدیو به عنوان صلاحیت اصلی خود، امروز یک محصول جدید به خط دوربین DeepinView خود را معرفی کرد: زیرمجموعه اختصاصی. این افزوده جدید بی‌سابقه، مجموعه‌ای از الگوریتم‌های یادگیری عمیق مبتنی بر هوش مصنوعی را در هر واحد بارگذاری می‌کند که عملکرد خیره‌کننده و قیمت مقرون‌به‌صرفه را به رخ می‌کشد.

 

قابلیت های هوش مصنوعی پیشرفته

در چند سال گذشته، هوش مصنوعی (AI) به طرق مختلف در بازارهای امنیتی به کار گرفته شده است. با پیشرفت فناوری، عملکرد چیپ‌ست هوش مصنوعی بهبود یافته است تا توان محاسباتی عظیم را با استفاده از الگوریتم‌های مختلف فراهم کند و به عملکرد چندهوشی و دقت بالاتر کمک کند. دوربین‌های Dedicated DeepinView جدید نمونه‌ای از این پیشرفت‌ها هستند که چندین الگوریتم یادگیری عمیق مبتنی بر هوش مصنوعی را در یک واحد ترکیب می‌کنند. علاوه بر این، این الگوریتم‌ها را می‌توان با قرار دادن 5 یا 6 دوربین منحصر به فرد در یک محفظه تغییر داد.

تعبیه الگوریتم های قابل تغییر گام مهمی برای هایک ویژن در توسعه محصول هوش مصنوعی خود است. فرانک ژانگ، رئیس بخش بین‌المللی محصول و راه‌حل، می‌گوید: در دنیایی از فناوری‌ها و قابلیت‌های دائماً در حال تغییر، این رویکرد ارزش زیادی برای کاربران نهایی ایجاد می‌کند تا فناوری‌های جدید را برای تضمین امنیت و همچنین پیاده‌سازی هوش تجاری و سایر برنامه‌ها امتحان کنند. مرکز در هایک ویژن “مزایای پیشنهادات جدید ما بی‌شمار است، از جمله کاهش هزینه‌ها، بهبود کارایی، و واکنش سریع و موثر به حوادث.”

 

 

الگوریتم های قابل تعویض

دوربین‌های اختصاصی DeepinView دو دسته محصول را ترکیب می‌کنند – دسته اول آنالیز خودرو است که در آن دوربین‌ها تشخیص خودکار شماره پلاک (ANPR) را با تشخیص ویژگی خودرو ترکیب می‌کنند. ویژگی ها شامل ساخت، رنگ و جهت حرکت خودرو است. کاربردهای معمولی شامل نصب در پست های بازرسی خیابان های شهر و در ورودی و خروجی ساختمان ها یا پارک های صنعتی است.

 

مدل‌های دسته دوم دارای شش الگوریتم یادگیری عمیق قابل تعویض در یک محفظه دوربین هستند، از جمله تشخیص چهره، شمارش چهره، تشخیص کلاه سخت، حفاظت محیطی، مدیریت صف و تشخیص نوع هدف چندگانه (تشخیص چندین هدف و چندین نوع هدف در یک بار). بر این اساس، کاربران می توانند به سادگی یک الگوریتم را به صورت دستی برای استفاده اختصاصی فعال کنند، سپس در صورت نیاز الگوریتم را تغییر دهند.

 

در اینجا یک مثال وجود دارد: تشخیص کلاه سخت. این الگوریتم را می توان در سایت های ساخت و ساز برای اطمینان از ایمنی و انطباق استفاده کرد. دوربین‌های DeepinView مجهز به ویژه می‌توانند به‌طور دقیق یک کارگر در سایت را که کلاه سختی بر سر دارد از دوربین‌های بدون کلاه متمایز کند، و به‌طور خودکار هشدارها را در صورت شناسایی تخلف کلاه سخت ارائه می‌دهد.

 

مثال دیگر: در یک محیط خرده فروشی، یک تابع شمارش چهره را می توان فعال کرد تا مشتریانی که وارد فروشگاه می شوند و از آن خارج می شوند را دقیقاً شمارش کند. مشتریان مکرر و کارکنان فروشگاه می توانند به طور خودکار در این فرآیند حذف شوند و به مدیران فروشگاه کمک می کند تا مشتریان جدید را با دقت بشمارند.

سری دوربین های DeepinView

انعطاف‌پذیری در میان الگوریتم‌ها، کاربران را قادر می‌سازد تا بین:

 

  • حفاظت محیطی – برای نظارت بر مناطق بیرونی که نیاز به امنیت دارند و هشدارهای دقیق در هنگام نفوذ را ارائه می دهد.
  • تشخیص چهره – برای اعطای دسترسی مجاز به مناطق ممنوعه در سازمان‌های مختلف، مانند آزمایشگاه‌های مدرسه، اتاق‌های بایگانی، و داروخانه‌های بیمارستان.
  • مدیریت صف – برای درک بهتر زمان انتظار مشتری، بهینه سازی سطوح کارکنان و بهبود تجربه مشتری.

 

وضوح HD، روز و شب

این دوربین‌ها که به فناوری‌های DarkFighter و LightFighter هایک ویژن مجهز شده‌اند، در محیط‌هایی با نور بسیار کم یا در صحنه‌هایی با نور پس‌زمینه قوی که تعادل رنگ و روشنایی بسیار دشوار است، تصاویر زنده و رنگی می‌گیرند. حالت استریم روان بیشتر از یک خوراک زنده با کیفیت بالا اطمینان حاصل می کند.

 

دوربین های اختصاصی DeepinView در رزولوشن های 2، 4، 8 و 12 مگاپیکسلی برای انتخاب مشتریان در دسترس هستند.

 

ویژگی های کاربردی تر و قابل استقرار

علاوه بر این، ابرداده پشتیبانی می‌شود تا به پلتفرم‌های شخص ثالث اجازه دهد داده‌هایی را از دوربین‌های هایک ویژن برای تجزیه و تحلیل ویدیوی بلادرنگ دریافت کنند یا در آرشیو فیلم‌ها ضبط شوند تا امکان جستجوی سریع شواهد پزشکی قانونی را فراهم کنند.

در نهایت، این مدل‌های دوربین تشخیص لرزش را برای استفاده در فضای باز نیز ارائه می‌کنند که خرابکاری را شناسایی کرده و به کاربران اطلاع می‌دهد.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین ITS هایک ویژن

دوربین های سری جدید داهوا

هایک ویژن پیشنهادات جدید ColorVu

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *