دسته‌بندی نشده

سیستم های هشدار نفوذی – AXHub

سیستم های هشدار نفوذی - AXHub

سیستم های هشدار نفوذی – AXHub

هایک ویژن جدیدترین نوآوری در سیستم های هشدار نفوذی – AXHub :

هایک ویژن، ارائه‌دهنده پیشرو در محصولات و راه‌حل‌های امنیتی نوآورانه، اخبار جدیدی را در مورد جدیدترین طیف محصولات خود، یعنی سیستم هشدار نفوذ AXHub منتشر کرده است.

 

سیستم بی‌سیم کاملاً جدید، بخشی از سری AX هایک ویژن، با اتصال بی‌وقفه ویدئو را در یک پلتفرم، به شکلی شیک برای هر کاربری مسکونی و تجاری کوچک پاسخ می‌دهد.

 

در جایی که سایر روش‌های تأیید ویدیویی موجود در بازار به ارسال تصاویر ثابت با کیفیت پایین برای تأیید رویدادها متکی است، IVaaS سیستم‌های ویدیویی و مزاحم را که قبلاً مجزا شده بودند به یک پلتفرم پیوند می‌دهد و در صورت هشدار یک کلیپ 7 ثانیه‌ای ارائه می‌دهد. 5 ثانیه قبل از زنگ، و 2 ثانیه بعد از زنگ.

 

برای رسیدن به این هدف، دو گزینه وجود دارد؛ از طریق فضای ابری، یا اتصال خلاقانه حداکثر دو دوربین به طور مستقیم به AXHub برای تأیید ویدیویی روی برد.

 

این امر به سیستم‌های ویدئویی و نفوذی هایک ویژن امکان می‌دهد تا به طور یکپارچه فیلم‌های ویدئویی را مستقیماً از طریق Hik-Connect یا iVMS یا مستقیماً به یک ایستگاه نظارت مرکزی (CMS) به کاربر تحویل دهند.

 

با ارائه ویدئو به کاربران یا CMS از طریق ایمیل، دستگاه‌های هوشمند و برنامه‌های دسکتاپ، آنها می‌توانند به پخش‌های زنده Full-HD تغییر وضعیت دهند تا تأیید کنند که در صورت فعال‌سازی، اقدام بسیار سریع‌تر و مطمئن‌تر انجام می‌شود.

 

سیستم های هشدار نفوذی - AXHub

 

سازگاری Hik-Connect

سازگاری Hik-Connect همچنین امکان کنترل کامل سیستم را از هر کجا فراهم می کند. کاربران را قادر می سازد از راه دور مسلح، خلع سلاح و نظارت کنند، همچنین تاریخچه را بررسی کرده و اعلان های فشار مربوط به هر رویداد را دریافت کنند.

 

انواع مسیرهای ارتباطی موجود با AXHub بی بدیل است و اتصالات LAN، Wi-Fi، GPRS و 3G/4G را با ماژول ها و کانکتورهای ارتباطی داخلی برای نصب ساده تر و مقرون به صرفه تر ارائه می دهد. در حالی که با ارتباطات IP چند پورت، AXHub همچنین می تواند به طور همزمان با چندین دستگاه ارتباط برقرار کند تا اطمینان حاصل شود که پیام های هشدار به همه کسانی که به آنها نیاز دارند ارسال می شود.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین حرارتی دستی داهوا

چند فناوری اصلی هایک ویژن

فناوری های تصویربرداری 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *