دسته‌بندی نشده

هایک ویژن DarkFighterX

هایک ویژن DarkFighterX

هایک ویژن از سطح بعدی نظارت – DarkFighterX رونمایی کرد

هایک ویژن، تامین‌کننده پیشرو در محصولات و راه‌حل‌های نوآورانه نظارت تصویری در جهان، سطح بعدی نظارت در شب را با آخرین ارتقاء فناوری Darkfighter خود – سری DarkfighterX ایجاد کرده است. این فناوری می‌تواند تصاویر رنگارنگ و واضح را تا پایین‌ترین سطح نور ارائه دهد – در واقع تا 0.001 لوکس.

 

این مجموعه با الهام گرفتن از روش کار چشم انسان، رنگ را به حداکثر می رساند. چشم ها از سلول های مختلف برای جمع آوری اطلاعات رنگ و روشنایی استفاده می کنند که مغز آنها را با هم ادغام می کند. دوربین‌های DarkfighterX اطلاعات را از یک حسگر IR (برای روشنایی) و اطلاعات را از یک حسگر نور مرئی (برای رنگ) دریافت می‌کنند و آنها را ترکیب می‌کنند تا بهترین هر دو جهان را ارائه دهند – یک تصویر تمام رنگی روشن.

 

هایک ویژن DarkFighterX

دوربین‌های سنتی

دوربین‌های سنتی می‌توانند تصاویر روشنی را ارائه دهند که تار هستند یا تصاویری تک رنگ. فناوری جدید به طور یکپارچه این دو را با هم ادغام می کند، بنابراین هیچکدام دوباره برای کیفیت تصویر مشکلی ایجاد نخواهند کرد.

 

پیتر گوان، مدیر فروش کانال هایک ویژن، می گوید: “این یک واقعیت است که 70 درصد از جنایات در شب اتفاق می افتد، اما با DarkfighterX، این مشکلی ندارد.” کمترین نور. همه اینها تصاویر را برای جمع آوری شواهد و حل پرونده بسیار ارزشمندتر می کند.

 

سری DarkfighterX شامل یک دوربین PTZ و بولت است. هر دو دارای مه زدایی اپتیکال، زوم اپتیکال 25 برابر، وضوح 2 مگاپیکسل و تشخیص هوشمند هستند. آنها همچنین دارای کدک جدید H.265+ هستند و با استاندارد IP66 ضد آب هستند.

 

آنها در لبه فناوری امنیتی هستند و به ویژه در برنامه هایی که نیاز به تصاویر تمام رنگی 24 ساعته دارند، مانند شهرها – خیابان ها، میادین و پارک ها مفید هستند. در فضای باز – رودخانه ها و جنگل ها؛ و حمل و نقل – راه آهن و بنادر.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین حرارتی دستی داهوا

چند فناوری اصلی هایک ویژن

محصول ابتکاری جدید هایک ویژن 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *