دسته‌بندی نشده

فناوری داهوا از WizMind ارتقا یافته

wizmind

فناوری داهوا از WizMind ارتقا یافته

فناوری داهوا از WizMind ارتقا یافته برای بهبود تجربه هوش مصنوعی رونمایی می کند.

فناوری داهوا، یک ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند IoT مبتنی بر ویدئو در جهان، اخیراً سری ارتقا یافته WizMind خود را منتشر کرده است که مجموعه‌ای از محصولات پروژه‌محور جامع و راه‌حل‌های هوش مصنوعی انعطاف‌پذیر را برای طیف گسترده‌ای از صنایع ارائه می‌دهد.

 

سری ارتقا یافته WizMind با به ارث بردن راه‌حل‌های هوش مصنوعی پیشرفته این شرکت که بر روی انسان، وسیله نقلیه، اشیا و فناوری حرارتی تمرکز دارد، دارای الگوریتم‌های هوش مصنوعی برتر با عملکردهای گسترده‌ای از جمله ابرداده ویدیوی انسان/خودرو، تشخیص چهره، حفاظت از حریم خصوصی، امنیت منطقه وسیع، پارک غیرقانونی است. تشخیص، مدیریت فضای پارک، نظارت بر اشیا، و غیره، توانمندسازی بازارهای عمودی با تجربه هوش مصنوعی پیشرفته.

برنامه های کاربردی مبتنی بر انسان

با استفاده از جدیدترین تراشه و الگوریتم‌های هوش مصنوعی، WizMind ارتقا یافته مبتنی بر برنامه‌های کاربردی انسانی، عملکرد پیشرفته‌تر هوش مصنوعی، از جمله حفاظت از حریم خصوصی 2.0، تشخیص چهره 2.0، ابرداده ویدیوی انسانی 2.0، امنیت گسترده 2.0، شمارش افراد، تجزیه و تحلیل استریو، و غیره را با هم ادغام می‌کند. هشدار اولیه، جستجوی دقیق هدف و سایر عملکردهای اساسی هوش مصنوعی برای دستیابی به پاسخ‌های به موقع به حوادث، همچنین از تحلیل هوشمند جریان مشتری، تراکم جمعیت، جهت هدف و سایر ابرداده‌ها برای کمک به بهینه‌سازی و تصمیم‌گیری کسب‌وکار پشتیبانی می‌کند.

 

بر اساس پایگاه داده رهگذر، تشخیص چهره 2.0 تعداد تکراری افرادی را که به طور مکرر در صحنه ظاهر می شوند در یک بازه زمانی مشخص حذف می کند و آمار ترافیک و فراوانی مشتری دقیق تر را برای تجزیه و تحلیل بیشتر کسب و کار هدایت می کند. در عین حال، به کاربران این امکان را می‌دهد تا اعلان‌های بی‌درنگ را برای افراد VIP یا افرادی که اغلب در صحنه ظاهر می‌شوند تنظیم کنند تا به مدیران یادآوری کنند اقدامات مربوطه را انجام دهند. علاوه بر این، ابرداده ویدیوی انسانی 2.0 اکنون مجهز به تشخیص PPE و زنگ هشدار برای بهبود ایمنی کارکنان در سایت‌های ساخت‌وساز و کارخانه‌ها است.

فناوری داهوا از WizMind ارتقا یافته

برنامه های کاربردی مبتنی بر خودرو

برنامه های به روز شده WizMind مبتنی بر وسایل نقلیه، ANPR، مدیریت فضای پارک، ابرداده خودرو 2.0 و فناوری تشخیص پارک غیرقانونی را برای ارائه صحنه های مختلف مبتنی بر خودرو، از جمله پمپ بنزین، ورودی و خروجی ساختمان، پارکینگ، جاده های شهری و غیره یکپارچه می کند.

 

با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق، فناوری مدیریت فضای پارک داهوا می‌تواند وضعیت پارک و تعداد مکان‌های پارک موجود را برای راهنمایی رانندگان به دقت شناسایی و نمایش دهد، از ازدحام ترافیک جلوگیری کند و تجربه پارک را بهبود بخشد. سیستم به روز شده تشخیص پارک غیرقانونی از همپوشانی انواع اطلاعات روی عکس فوری خودرو از جمله شماره پلاک، زمان و مکان و همچنین سایر اطلاعات تخلفات پشتیبانی می کند و شواهد کامل تری برای بررسی ارائه می دهد. علاوه بر این، یک سیستم PTZ دوگانه این توانایی را دارد که منطقه وسیع تری را پوشش دهد و حتی می تواند تصاویر دقیقی از خودروهای تحت انسداد بگیرد. با ترکیب فناوری ANPR و ابرداده ویدیویی خودرو 2.0، کاربران می توانند تخلفات را ضبط کنند، وسایل نقلیه غیرقانونی را ردیابی کنند و همچنین آمارهایی را برای تجزیه و تحلیل تجاری جمع آوری کنند.

کاربردهای تصویربرداری حرارتی

فناوری تصویربرداری حرارتی داهوا از سنسور تصویربرداری حرارتی پیشرو در صنعت در ترکیب با الگوریتم پردازش تصویر عالی استفاده می‌کند تا عملکرد نظارتی دوربرد 24/7 را ارائه دهد. دوربین حرارتی داهوا با قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی این شرکت، می‌تواند خودروها را تا فاصله ۲۰ کیلومتری و اهداف انسانی را تا فاصله ۸ کیلومتری شناسایی کند. در حالی که تصاویری با کنتراست بالا ارائه می‌کند، عملکردهای آنالیز هوشمند مجهز به هوش مصنوعی می‌تواند به طور موثر رفتارهای غیرعادی را تشخیص دهد، به آلارم‌های بسیار دقیق دست یابد و کارایی کلی سیستم‌های امنیتی را افزایش دهد. علاوه بر این، عملکرد سخت‌افزاری فوق‌العاده دوربین به دستگاه اجازه می‌دهد تا در شرایط مختلف در طیف وسیعی از سناریوهای کاربردی مقاومت کند، و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای حفاظت محیطی فرودگاه‌ها و مرزها، تشخیص گرمای بیش از حد زیرساخت‌های حیاتی، پیشگیری از آتش‌سوزی جنگل‌ها تبدیل می‌کند. تشخیص کشتی سطح دریا و غیره

اکوسیستم WizMind

Dahua WizMind با استقبال از باز بودن و همکاری، کاملاً با سیستم‌های مدیریت ویدیوی اصلی، PSIM و انواع نرم‌افزار نظارت بر هشدار سازگار است. همراه با Milestone، Qognify، Network Optix، Luxriot و دیگر پلتفرم‌ها، ویژگی‌های پیشرفته‌ای از جمله تشخیص چهره، شمارش افراد، محافظت از محیط و نقشه حرارتی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، Dahua DHOP امکان دسترسی شخص ثالث به WizMind IPC و دوربین‌های حرارتی را فراهم می‌کند و امکان سفارشی‌سازی عملکردهای دوربین بر اساس نیاز مشتری را فراهم می‌کند. فناوری داهوا همچنین API کافی را فراهم می کند و امکان ادغام با سیستم های مختلف شرکای فناوری خود را فراهم می کند.

 

با نکات برجسته فنی فوق، سری ارتقا یافته WizMind راه حل های هوشمند دقیق، قابل اعتماد و جامع مبتنی بر هوش مصنوعی را برای انواع صنایع عمودی، از جمله مدیریت ترافیک، ساختمان، خرده فروشی، انرژی و غیره به ارمغان می آورد. برای کاربرانی که نیاز به پروژه در این صنایع دارند، آنها می توانید از راحتی کارکردهای هوش مصنوعی پیشرفته لذت ببرید و از راه حل های سفارشی پیشرفته بهره مند شوید.

 

به منظور برآورده کردن الزامات قانونی قابل اجرا و محافظت از حریم خصوصی شخصی، پیشنهاد می کنیم راه حل مناسبی را با توجه به نیازهای واقعی و همچنین الزامات قانونی محلی انتخاب کنید.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


انواع دوربین داهوا

نقاط قوت فناوری امنیت دوربین مداربسته

چگونه دوربین مداربسته مناسب انتخاب کنیم 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *