دسته‌بندی نشده

امنیت هوشمند داهوا

امنیت هوشمند داهوا

امنیت هوشمند داهوا

امنیت هوشمند داهوا: داهوا امنیت هوشمند و زندگی را با راه حل های مسکونی هوشمند تسریع می بخشد

املاک و مستغلات یک مفهوم جامع و در عین حال پیچیده است. املاک شامل ساختمان های مسکونی، هتل ها، ساختمان های اداری، مجتمع ها و غیره است. ساختمان ها معمولاً مراحل زیر را طی می کنند: توسعه، ساخت و بهره برداری.

بخش کلیدی عملیات ساختمان امنیت است. در حال حاضر مدیران و بهره برداران ساختمان با سه چالش اصلی در این زمینه مواجه هستند:
  1. سیستم های پراکنده: در بسیاری از پروژه های املاک و مستغلات، نظارت تصویری، اینترکام، آلارم، کنترل دسترسی و کنترل پارکینگ به عنوان سیستم های متفاوت وجود دارد که در سیلوها کار می کنند. اپراتورها باید از چندین پلتفرم برای راه اندازی آنها استفاده کنند. این امر دشواری شغلی و هزینه یادگیری اپراتورها را افزایش می دهد.

 

  1. سرمایه‌گذاری با نتیجه مطابقت ندارد: سنسورهای PIR سنتی نرخ هشدار کاذب بالایی را متحمل می‌شوند که باعث می‌شود بسیاری از محافظان امنیتی هشدارها را نادیده بگیرند. نظارت تصویری در بیشتر موارد فقط برای تأیید پس از مرگ استفاده می شود و نمی تواند محافظت به موقع را ارائه دهد. این باعث می شود توسعه دهندگان و شرکت های مدیریت ساختمان در مورد سرمایه گذاری در امنیت احساس تردید کنند.

 

  1. هزینه کار بالا: نیازی به گفتن نیست که عملیات ساختمان کاملاً کار فشرده است. افزایش سرمایه گذاری پرسنل منجر به افزایش هزینه نیروی کار و چالش های مدیریتی می شود. در این راستا، فناوری برای بهبود کارایی مدیریت یا حتی جایگزینی کار دستی در برخی وظایف شغلی مورد نیاز است.

امنیت هوشمند داهوا

راه حل های مسکونی هوشمند داهوا

بازار خدمات مدیریت ساختمان کاملاً رقابتی شده است. برای ماندن در رقابت، توسعه دهندگان و شرکت های مدیریتی می توانند برای بهره وری بهتر به فناوری هوشمند روی آورند. در واقع، AIoT، تحرک و یکپارچگی عمیقاً بر این صنعت تأثیر می گذارد.

 

فناوری داهوا یک ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند IoT مبتنی بر ویدئو در جهان است. این شرکت به طور فعال توسعه بیشتر صنعت را با راه حل های مسکونی هوشمند که در پروژه های املاک و مستغلات در سراسر جهان به کار گرفته شده است، ترویج می کند. به طور خاص، داهوا دیدگاه های خود را از طریق سه زمینه اصلی زیر تحقق می بخشد:

امنیت هوشمند

دوربین های مجهز به هوش مصنوعی می توانند آلارم های کاذب ناشی از تغییرات آب و هوا، تکان دادن درختان و حیوانات کوچک را تا حد زیادی کاهش دهند. به عنوان مثال، دوربین IP WizMind با گلوله 2 مگاپیکسلی WDR IR داهوا، نه تنها با الگوریتم‌های SMD برای تشخیص دقیق افراد، وسایل نقلیه و اشیاء بارگذاری شده است، بلکه با بلندگوهای هوشمند برای جلوگیری از نفوذ و هشدار دادن به مزاحمان ادغام می‌شود و کار پرسنل امنیتی را آسان‌تر و کارآمدتر می‌کند. در آفریقای جنوبی، داهوا با یک شرکت امنیتی مسکونی کار می کند که هر ماه با 3.5 میلیون رویداد هشدار سروکار دارد که 99 درصد آنها هشدارهای اشتباه هستند. با استفاده از دوربین های هوش مصنوعی، نرخ هشدار کاذب تا حد زیادی کاهش می یابد و بازده عملیاتی به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

زندگی هوشمند

تصور کنید زندگی در چنین مکانی چقدر جالب است: هنگام ورود به پارکینگ، ساکنان به طور خودکار دروازه را برای آنها باز می کنند. هنگام ورود به لابی، آنها می توانند به طور خودکار از طریق تشخیص چهره وارد شوند و با آسانسور مورد استقبال قرار گیرند که آنها را به طبقه مورد نظر خود می رساند. داهوا با ایستگاه فضای باز تشخیص چهره دیجیتال خود که از تشخیص چهره و کدهای QR برای مناطقی که نیاز به حفظ حریم خصوصی است، یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود. در یک پروژه املاک و مستغلات پیشرفته در استرالیا، مشتری از اینترکام های ویدئویی هوش مصنوعی Dahua استفاده می کند که نه تنها دستان او را آزاد می کند، بلکه به آنها امکان می دهد آسانسورها را نیز فراخوانی کنند. این امر تجربه کلی کاربر را افزایش می دهد و همچنین ماهیت هوشمند ساختمان را برجسته می کند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


انواع دوربین داهوا

فناوری داهوا از WizMind ارتقا یافته

فناوری داهوا و Yeastar 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *