دسته‌بندی نشده

انواع دوربین داهوا

انواع دوربین داهوا

انواع دوربین داهوا

برند داهوا یکی از برترین و به روزترین برندهای نظارت تصویری می باشد و طیف گسترده و کاربردی از سیستم های نظارت تصویری را شامل می شود. انواع دوربین داهوا، می تواند برای هر کاربرد و نیازی استفاده شود.

محصولات دوربین داهوا شامل : محصولات تحت شبکه، بستر کواکسیال، قفل های هوشمند و … می شوند که هر کدام نقش چشمگیری در برقراری امنیت در محیط پیرامون ما را دارند.

داهوا                                  داهوا

از نظر شکل ظاهری دوربین داهوا به دو دسته ی کلی تقسیم می شود :

  1. دوربین مدار بسته دام داهوا : در لغت دام به معنای گنبد می باشد و این اسم متناسب با شکل ظاهری این دوربین ها که شبیه گنبد می باشد انتخاب شده است . دوربین داهوا نیز محصولاتی در این قاب نیز موجود دارد
  2. دوربین مدار بسته بالت داهوا : در لغت بالت به معنای گلوله می باشد ، به دلیل آن که دوربین مدار بسته های بالت غالبا استوانه ای شکل هستند .در برند داهوا نیز تعداد بسیار زیادی از محصولات دوربین مداربسته داهوا نیز دارای قاب بالت میباشد.

انواع دوربین داهوا بر مبنای تکنولوژی

شرکت داهوا، با تکنولوژی های جدید خود از جمله TiOC، WizMind، WizSense، ANPR، ePOE، HDCVI و … انقلابی بزرگ در این صنعت ایجاد کرده است و انواع دوربین داهوا، بر این مبنا ارائه شده اند.

  • تکنولوژی TiOC : این تکنولوژی طیفی گسترده از محصولات داهوا با قابلیت تصاویر تمام رنگی، کنترل و مدیریت بهتر محیط و هوش مصنوعی ( AI: Artificial Intelligence) مورد استفاده قرار می گیرد و شامل محصولات تحت شبکه می شوند.
  • تکنولوژی WizMind، این تکنولوژی قابلیت هایی چون حفاظت محیط پیرامون، تشخیص آتش و قایق، تشخیص پارک ممنوع و فضای پارک خالی، حفاظت از حریم خصوصی، ANPR، شناسایی چهره، Heat Map، شمارش افراد و … می شوند و شامل محصولات تحت شبکه می شود.

 

مزایای دوربین داهوا

  • دوربین داهوا انواع مختلف با کاربرد های متفاوتی دارد
  • کیفیت تصویر دوربین داهوا بسیار عالی است
  • برند بسیار معتبری است و اگر با آشنایی کامل از این برند خریداری شود بهتر است
  • قابلیت های این دوربین داهوا بسیار متنوع است
  • قیمت نسبتا زیاد است اما قابلیت ها و کیفیت آن اهمیت بیشتری دارد
  • وجود لیست قیمت داهوا به صورت مشخص

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین مدار بسته آنالوگ

انواع دوربین مداربسته راهنمای خرید

آشنایی با دوربین مداربسته

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *