دسته‌بندی نشده

فناوری داهوا نسل جدید

فناوری داهوا نسل جدید

فناوری داهوا نسل جدید سیستم هشدار بی‌سیم را عرضه می‌کند

هانگژو، چین / 30 نوامبر 2021. فناوری داهوا، ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند IoT هوشمند مبتنی بر ویدئو، مجموعه‌ای از محصولات هشدار بی‌سیم را منتشر می‌کند، از جمله Alarm Hub، آشکارساز PIR، آشکارساز در، Keyfob، Repeater، Input Expander، آژیر داخلی و خارجی، و غیره. این سیستم با نصب آسان، اتصال پایدار، مدیریت کاربرپسند تلفن همراه و سایر عملکردهای پیشرفته، خانه‌های مدرن و ساختمان‌های تجاری را با حفاظت ملموس از طریق اتصال نامرئی فراهم می‌کند.

سیستم هشدار بی سیم داهوا عملکرد عالی را ارائه می دهد و با استانداردهای گواهینامه درجه 2 EN50131 مطابقت دارد.

 

به عنوان هسته اصلی این سیستم هشدار بی سیم، هاب از اتصال تا 150 دستگاه جانبی بی سیم از طریق باند RF 433 مگاهرتز یا 868 مگاهرتز پشتیبانی می کند. فناوری ارتباطات RF قابل اعتماد – مانند پرش فرکانس – برای افزایش قابلیت ضد تداخل انتقال سیگنال بین هاب و تجهیزات جانبی به کار گرفته شده است. مکانیسم ارتباطی دو طرفه به دست آوردن اطلاعات پیکربندی و وضعیت دستگاه های مختلف و به روز رسانی آنها از طریق برنامه تلفن همراه بسیار راحت است. علاوه بر این، هاب دارای چندین حالت شبکه مانند اترنت، Wi-Fi دو باند، GPRS، 3G و 4G است که می تواند به عنوان ترجیح داده شده و جایگزین برای اطمینان از ارتباط قابل اعتماد با پلتفرم Cloud یا ARC ترکیب شود.

فناوری داهوا نسل جدید                            فناوری داهوا نسل جدید

علاوه بر این، قابلیت پشتیبان‌گیری اضافی سیستم دوگانه، آن را قادر می‌سازد تا به سرعت به ناهنجاری‌ها (مثلاً خرابی ارتقا) پاسخ دهد، که پایداری عملیات آن را بیشتر بهبود می‌بخشد. با باتری های داخلی می توان تمامی دستگاه ها را به سرعت و به راحتی نصب کرد.

این سیستم اعلان‌ها و ویژگی‌های عملیات از راه دور را از طریق برنامه تلفن همراه ارائه می‌دهد. کاربران نهایی و نصب‌کنندگان می‌توانند DMSS و COS Pro را دانلود کنند تا وضعیت تجهیزات را در زمان واقعی مشاهده کنند و به راحتی دستگاه‌های هشدار خود را در هر زمان و هر مکان مدیریت کنند.

سیستم هشدار بی سیم داهوا به لطف قابلیت اتصال عالی خود، می تواند از طریق سفارشی سازی بدون هیچ نرم افزاری به دستگاه NVR/XVR و اندروید VTH (از طریق LAN) داهوا متصل شود. همچنین با دوربین مدار بسته، ACS، ویدئو اینترکام و سایر سیستم های سیمی شخص ثالث سازگار است و امکان ادغام و سفارشی سازی نرم افزارهای امنیتی جامع را فراهم می کند.

 

 

سیستم هشدار بی سیم داهوا با داشتن ارتباطات بی سیم با استفاده آسان، حالت های شبکه چندگانه و دسترسی به برنامه های تلفن همراه، یک انتخاب ایده آل برای خانه ها، آپارتمان ها، ادارات و مغازه ها است. برای صاحبان خانه، آنها نیازی به آسیب رساندن به دکوراسیون اصلی خود ندارند، و همچنین نیازی به استقرار شبکه های پیچیده و کابل کشی ندارند. نصب‌کننده‌ها می‌توانند در هزینه‌های نصب صرفه‌جویی کنند و پیکربندی و مدیریت راحت دستگاه را از طریق برنامه موبایل COS Pro فعال کنند. توسعه دهندگان سیستم می توانند از سرویس ابری و پروتکل های اتصال استاندارد مانند SIA DC-09 بهره مند شوند که به طور قابل توجهی حجم کار و نگهداری آنها را کاهش می دهد.

برای مشتریانی که در بودجه صرفه جویی می کنند، داهوا یک راه حل هشدار همه کاره ارائه می دهد که یک هاب هشدار جدید، آشکارساز PIR، آشکارساز تماس مغناطیسی درب و جا کلیدی را در یک کیت زنگ هشدار بی سیم مقرون به صرفه ترکیب می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کیت، لطفا این ویدیو جعبه گشایی را تماشا کنید.

فناوری داهوا با مأموریت خود “توانمندسازی جامعه ایمن تر و زندگی هوشمندتر” به تمرکز بر “نوآوری، کیفیت و خدمات” برای خدمت به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین مدار بسته سازمانی

دوربین های سری جدید داهوا 

انواع دوربین داهوا

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *