دسته‌بندی نشده

فناوری داهوا و محیط زیست

فناوری داهوا و محیط زیست

فناوری داهوا و محیط زیست

فناوری داهوا و محیط زیست: فناوری داهوا به حفاظت از محیط زیست و رفاه اجتماعی کمک می کند.

28 دسامبر 2021 – با دو هدف اصلی اوج کربن (جایی که انتشار دی اکسید کربن شروع به کاهش می کند) و بی طرفی کربن ادعا شده توسط چین که در سراسر کشور اعمال می شود و ثبات جهانی در حفاظت از محیط زیست زمین، فناوری داهوا به عنوان یک جهانی جهانی- ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند IoT مبتنی بر ویدئو، مسئولیت اجتماعی توسعه پایدار و محیط سبز را در ارزش‌های خود ادغام کرده است.

 

در سال 2020، داهوا 835 میلیون یوان در پروژه های زیست محیطی سرمایه گذاری کرد. با تحقیق و توسعه مداوم فناوری، بیش از 9000 محصول دارای گواهینامه صرفه جویی در انرژی با صفر حادثه انتشار بیش از حد و نشت شیمیایی است.

 

داهوا با راه‌حل‌های جامع سفارشی‌شده، مشارکت‌های موفقیت‌آمیزی را با بسیاری از مناطق حفاظت‌شده طبیعی و پارک‌ها در ارتقای سیستم‌ها و مدیریت ویدئو محور خود انجام داد. به عنوان مثال، داهوا یک پروژه یکپارچه پیشگیری از آتش سوزی در جنگل را برای مزرعه جنگلی گوانتانگی در استان هوبی، چین ساخته و اجرا کرد. این سیستم بر اساس فناوری تصویربرداری حرارتی، نظارت 360 درجه از راه دور و حفاظت بی وقفه 24/7 را ارائه می دهد و از جنگل های وسیع محافظت می کند.

داهوا همچنین یک سیستم نظارت دیجیتالی 5G را برای کمک به ذخیره‌گاه طبیعی کوهستان برفی بایما ایجاد کرد تا بر 62 گونه حیات وحش نظارت داشته باشد که مشاهده و ارزیابی دقیقی از حیات وحش، انواع اکولوژیکی و تنوع زیستی در این ذخیره‌گاه ارائه می‌دهد، بنابراین به حفاظت از گونه‌های ساکن در منطقه و آن کمک می‌کند. توازن اقلیمی. در این حالت، سیستم هوشمند قادر است جمعیت حیوانات را محاسبه کند، الگوهای فعالیت آنها را تجزیه و تحلیل کند، عادات زندگی آنها را درک کند و فعالیت های غیرقانونی در ذخیره گاه مانند شکار غیرقانونی، قطع درختان غیرقانونی و چرای بی رویه را شناسایی کند.

 

در پارک حیات وحش Schwarze Berge (کوه‌های سیاه)، واقع در روزنگارتن، آلمان، بیش از 100 نوع از گونه‌های بومی نیز به خوبی از طریق سیستم دوربین از فناوری داهوا محافظت می‌شوند. مجموعه کاملی از دوربین‌های نوآورانه مجهز به فناوری‌های کلیدی مانند تصویربرداری تمام رنگی و حرارتی به کار گرفته شده‌اند.

فناوری داهوا و محیط زیست

فناوری داهوا

علاوه بر این، فناوری داهوا ابتکار عمل را برای مشارکت در حفاظت از رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و سایر آب‌ها با استفاده از فناوری هوشمند به عهده می‌گیرد. برای محافظت از محیط زیست حوضه یانگ تسه، بخش اصلی رودخانه یانگ تسه و حمایت از ممنوعیت ماهیگیری، فناوری داهوا از یک سیستم ادراک سه بعدی “هوا، زمین و آب” استفاده می کند که سیستم های تشخیص تصویر هوش مصنوعی را برای ثبت رویدادهای مرتبط به صورت واقعی به کار می گیرد. -زمان. این فناوری بر اساس سال‌ها تجربه داهوا در اجرای سیستم‌های حفاظت از اکوسیستم در امتداد رودخانه‌های اصلی، با استفاده از اینترنت اشیاء ویدئویی، هوش مصنوعی، و همجوشی داده‌ها برای حمایت از حاکمیت منطقه‌ای آب استوار است.

علاوه بر حفاظت از محیط زیست و گونه ها، فناوری داهوا نیز خود را وقف رفاه عمومی کرده است. برنامه خیریه “روشنایی آینده” که در سال 2015 راه اندازی شد، با هدف حمایت از کودکان مبتلا به بیماری و فقر و کمک به کودکان در تکمیل تحصیلات خود از طریق منابع و بودجه اهدایی، راه آنها را برای آینده ای روشن روشن می کند. با پروژه ای به نام “عشق 1+1” اهدای لباس که در سال 2014 آغاز شد، داهوا بیش از 7000 تکه لباس را به کودکان ساکن در مناطق کوهستانی توسعه نیافته چین اهدا کرد و آنها را با آرامش و عشق گرم کرد. در سپتامبر امسال، کارمندان داهوا 475 تکه لباس و بیش از 200 کتاب در یک رویداد خیریه 2 روزه اهدا کردند.

 

داهوا فناوری انگلستان و ایرلند با تعهد خود به حمایت از جوامع محلی، دو کمک فصلی به موسسات خیریه کودکان انجام داده است. دو مؤسسه خیریه توسط شرکای اصلی ادغام کننده اصلی داهوا با هم انتخاب می شوند. موسسه خیریه اکشن برای کودکان بریتانیا، که مراقبت های عملی و عاطفی برای کودکان ارائه می دهد، 1000 پوند دریافت کرد، در حالی که بنیاد جوانان ایرلندی که به جوانان محروم ایرلندی و خانواده های آنها کمک می کند، 1000 یورو کمک مالی دریافت کرد.

بسیاری از کارمندان داهوا در رفاه عمومی مشارکت فعال داشته اند و تشویق شده اند تا به افرادی که به کمک نیاز دارند، گرما ارائه دهند، که به فرهنگ سازمانی مهمی تبدیل شده است که در قلب هر کارمندی جا افتاده است. داهوا در ماه ژوئیه فعالیت اهدای خون “روشنایی زندگی را با عشق بگذران” راه اندازی کرد. بیش از 500 کارمند برای این اقدام دلگرم کننده ثبت نام کردند. در ماه اکتبر، داهوا یک مسابقه ویژه دوی 5 کیلومتری برگزار کرد که در آن کارمندان با دوندگان کم بینا، ناشنوا و کم شنوا همکاری کردند. هدف آن کمک به افراد دارای معلولیت برای حضور فعال در ورزش و ایجاد فضایی برای استقبال همگان از نوزدهمین دوره بازی های آسیایی 2022 است.

ایجاد جامعه ایمن تر

داهوا همیشه به رسالت ایجاد جامعه ایمن تر و زندگی هوشمندانه پایبند است. همچنین آگاهی قوی از مسئولیت اجتماعی شرکت دارد که همراه با رشد سریع آن در حال افزایش است. نقش مهمی در کمک به حل مسائلی مانند حفاظت از محیط زیست و حیات وحش و کمک به خانواده های نسبتاً کم درآمد و کودکان در مناطق توسعه نیافته در آینده خواهد داشت.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


امنیت ویدیویی در بازار

داهوا WizMind و هوش مصنوعی

کاهش تراکم ترافیک با داهوا 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *