دسته‌بندی نشده

امنیت ویدیویی در بازار

امنیت ویدیویی در بازار

امنیت ویدیویی در بازار

امنیت ویدیویی در بازار SMB هوشمندتر و متصل تر می شود.

کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​(SMB) ممکن است به اندازه شرکت‌های موجود در بازار شرکت‌ها بزرگ نباشند، اما به همان اندازه در کمک به درآمد در اقتصاد اهمیت دارند. بر اساس گزارش بانک جهانی، SMB های رسمی تا 40 درصد از درآمد ملی (GDP) در اقتصادهای نوظهور را تشکیل می دهند. آنها حدود 90 درصد از مشاغل و بیش از 50 درصد از اشتغال را در سراسر جهان تشکیل می دهند.

در حقیقت، با رشد تکنولوژی و محصولات بیشتر در دسترس در بازار که منجر به کاهش هزینه ها می شود، اهداف امنیتی SMB ها در حال تکامل و پیشرفته تر شدن هستند.

 

به دست آوردن یک رویکرد فعال با هوش مصنوعی

از نصاب‌های امنیتی در سرتاسر جهان خواسته شده است که راه‌حل‌های بهینه‌ای داشته باشند که به SMB‌ها کمک کند تا بودجه و نیازهای امنیتی را متعادل کنند. با کمبود منابع اداری، کمتر احتمال دارد که مشتریان SMB دارای پرسنل امنیتی اختصاصی برای مراقبت از عملیات و مدیریت امنیتی روزانه باشند. گاهی اوقات هنگامی که یک نقض امنیتی رخ می دهد و خسارت متحمل می شود، ممکن است شکاف امنیتی برای مدت قابل توجهی وجود داشته باشد تا زمانی که آنها متوجه آن شوند.

 

امروزه، فناوری به لطف توسعه هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق، هوش ویدیویی را با دقت و عملکرد بالا به سطح بالاتری رسانده است. صنایع و بازارهای بسیاری وجود دارند که هوش مصنوعی در حال حاضر به روش های قابل توجهی تأثیر گذاشته است، از جمله شرکت های کوچک و متوسط ​​که قبلاً با هزاران ویدیوی ضبط شده برای یافتن شواهدی از یک رویداد مواجه بودند. اکنون، آنها می توانند از هشدارهای لحظه ای و دقیق با حواس پرتی کمتر لذت ببرند. آنها همچنین با شناسایی خطرات احتمالی قبل از وقوع، رویکردی فعالانه به دست می آورند. و همه اینها تنها با یک هزینه افزایشی اندک برای کسب و کار آنها.

 

یک مثال استفاده از دستگاه های امنیتی هایک ویژن با فناوری AcuSense با هوش مصنوعی است. AcuSense برای تمایز بین انسان، وسیله نقلیه و سایر اشیاء با استفاده از الگوریتم های هوشمند خود کار می کند. این بدان معناست که می‌تواند هشدارهای امنیتی مرتبط با انسان (و/یا وسیله نقلیه) را که فقط برای توجه و اقدام بیشتر فعال می‌شوند، فیلتر کند. این به مشتریان SMB کمک زیادی می کند تا در هزینه کلی نیروی کار که در غیر این صورت می تواند برای بهبود کسب و کار استفاده شود، صرفه جویی کنند.

امنیت ویدیویی در بازار

دیدن با وضوح و رنگ

سیستم های ویدئویی برای مدتی تکامل رزولوشن را پذیرفته اند – از 480 پیکسل، 720 پیکسل، به 1080 پیکسل و اکنون 4K. مردم می خواهند بیشتر ببینند و در صورت نیاز جزئیات بیشتری را ببینند. برای مشتریان SMB، این حوزه ای نیست که در یک سیستم امنیتی به خطر بیفتند. چرا؟ تصور کنید اگر آنها یک کلیپ ویدیویی حاوی شواهد کلیدی یک رویداد پیدا کنند، اما تصاویر ویدئویی دانه دانه و نامشخص بودند. این کار دیدن چهره یا تشخیص رنگ لباس یا اتومبیل را دشوار می کند. تمام تلاش ها بیهوده خواهد بود.

 

تحقیقات نشان می دهد که رنگ برای کمک به وضوح و بهبود تشخیص اشیا مهم است. همچنین به ما نشان می‌دهد که در دنیای دوربین‌های مداربسته، یک “همبستگی قوی” بین عملکرد دوربین و وفاداری رنگ وجود دارد. توانایی دیدن جزئیات و رنگ ها در تاریکی یکی از مهم ترین جنبه های دوربین امنیتی است و عوامل فنی زیادی وجود دارد که بر این توانایی تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، حساسیت سنسور تصویر، دیافراگم لنز و پردازش تصویر اعمال شده.

 

فن آوری های جدید امروزی دوربین های فیلمبرداری مدرن را قادر ساخته اند تا در هر نور و با وضوح بالا بهتر ببینند. دوربین های امنیتی هایک ویژن با تکنولوژی رنگارویی که دارای امضای آن هستند، نمونه بسیار خوبی از این موضوع هستند. آنها ویدیو را با جزئیات رنگارنگ حتی در سناریوهای بسیار تاریک تضمین می کنند. نسل بعدی دوربین‌ها از این هم فراتر می‌روند و از 4K Ultra HD (UHD) برای ارائه تصاویر واضح‌تر استفاده می‌کنند که جزئیات غنی‌تری ارائه می‌کنند.

 

بررسی از راه دور و پاسخ سریع

سهولت افزایش یافته اتصال و پهنای باند مقیاس پذیر که توسط فناوری Cloud امکان پذیر شده است، شرکت های بیشتری از جمله SMB ها را تشویق می کند تا دوربین های امنیتی ویدیویی بسیار بیشتری را به شبکه های خود متصل کنند.

 

نگهداری تمام سیستم‌های امنیتی و داده‌ها در کمد فناوری اطلاعات دیگر به نفع بسیاری از SMB ها نیست. اعلان‌های فشاری، مشاهده از راه دور ویدیو، و سرویس‌های ابری اکنون برای مشتریان SMB جریان اصلی هستند و راه‌حل‌های امنیتی آنها باید از این قابلیت‌ها پشتیبانی کند.

 

در میان سایر موارد، برنامه Hik-Connect هایک ویژن اتصال یکپارچه را با تمام دستگاه‌های امنیتی خود ارائه می‌دهد و به مشتریان SMB اجازه می‌دهد ویدیوها را در زمان واقعی مشاهده کنند، پخش کنند و اعلان‌های رویداد را از راه دور در هر کجا که هستند دریافت کنند. این بدان معنی است که آنها می توانند از راه دور نظارت کنند، یا حتی یک در را برای مثال با ارتباطات صوتی باز کنند. این واقعاً باعث صرفه جویی در زمان مشتریان SMB می شود که روز شلوغ خود را انجام می دهند.

 

نگاه به آینده

فراتر از موارد استفاده از امنیت و نظارت، شرکت‌های SMB از مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی، سرویس ابری، همگرایی فناوری برای انجام طیف وسیعی از وظایف بهره می‌برند. چه با استفاده از یک رویکرد امنیتی پیشگیرانه برای مراقبت از افراد و دارایی های خود، یا با ارتقاء سیستم امنیتی استاندارد خود به وضوح بالا برای شفاف تر به نظر رسیدن و عملکرد دقیق تر. یا گسترش سیستم با صدا، اینترکام و کنترل دسترسی برای خودکارسازی فرآیندها. یا از راه دور مراقب فعالیت های تجاری روزمره خود باشند.

 

در مجموع، آنها به سرعت از امکانات ارائه شده توسط سیستم های ویدئویی نسل بعدی امروزی برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه (ROI) با کمترین هزینه مالکیت استفاده می کنند. با وام دادن خدمات بیشتر توسط سازمان های بین المللی مانند بانک جهانی و بهبود دسترسی آنها به منابع مالی، SMB ها به رشد خود ادامه خواهند داد و از امکانات بیشتری استقبال خواهند کرد.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


ترافیک هایک ویژن

دوربین های داهوا در زمستان

چگونه دوربین مداربسته مناسب انتخاب کنیم 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *