دسته‌بندی نشده

داهوا WizMind و هوش مصنوعی

داهوا WizMind و هوش مصنوعی

داهوا WizMind و هوش مصنوعی

داهوا WizMind و هوش مصنوعی: چگونه داهوا WizMind از فناوری هوش مصنوعی برای حل چالش های پیچیده امنیتی استفاده می کند؟

مقابله با مشکلات امنیتی پیچیده مربوط به جریان زیاد افراد و وسایل نقلیه یک چالش رایج در طول سال‌ها بوده است. حتی با وجود عملکردهای نظارتی اساسی، راه‌حل‌های نظارتی رایج امروزه هنوز فاقد ویژگی‌های مرتبطی هستند که سایر نیازهای مشتری از جمله جستجوی هدف، داده‌های آماری مشتری، مدیریت پارکینگ و غیره را برطرف می‌کنند. راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نه تنها هشدارهای اولیه و هشدارهای بی‌درنگ را برای کاربران ارائه می‌کنند تا به موقع به خطرات امنیتی پاسخ دهند، بلکه تجزیه و تحلیل و آمار داده‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهند که می‌تواند به عملیات تجاری آنها کمک کند.

داهوا TechMonth برای اکتبر و نوامبر یکی از فناوری‌های کلیدی هوش مصنوعی داهوا را ارائه می‌کند که می‌تواند به حل مشکلات رایج نظارت و نظارت بر نقاط درد کاربر کمک کند. برای شروع Dahua TechMonth، از مدیر محصول داهوا، خانم شرلی پی دعوت کرده‌ایم تا اطلاعاتی درباره جدیدترین Dahua WizMind به ما بدهد.

 

آیا می توانید به ما بگویید که WizMind دقیقا چیست؟

مطمئن. داهوا WizMind که توسط الگوریتم یادگیری عمیق پشتیبانی می‌شود، اساساً مجموعه‌ای جامع از محصولات و راه‌حل‌های هوش مصنوعی پروژه‌محور، از جمله IPC، NVR، PTZ، XVR، دستگاه‌های تصویربرداری حرارتی، و پلت‌فرم‌های نرم‌افزاری است. این برای پاسخگویی به نیازهای پیچیده بازارهای عمودی پیشرفته، مانند خرده فروشی، انرژی، مالی و حمل و نقل طراحی شده است. کاربردهای اصلی آن بر اساس انسان و وسیله نقلیه است که به پیچیدگی روزافزون چالش های امنیتی مانند جریان زیاد افراد و وسایل نقلیه می پردازد. در عین حال، برنامه های کاربردی مبتنی بر تصویربرداری شی و حرارتی را نیز ارائه می دهد.

داهوا WizMind و هوش مصنوعی

جدا از ارائه عملکردهای اساسی، آیا WizMind مبتنی بر انسان می تواند به تجزیه و تحلیل تجاری نیز کمک کند؟

بله حتما. WizMind مبتنی بر انسان ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند حفاظت از حریم خصوصی، ابرداده ویدیوی انسانی، تجزیه و تحلیل استریو، شمارش افراد و غیره را ارائه می‌دهد. داده‌های دقیقی بر اساس ویژگی‌ها و رفتارهای انسانی ارائه می‌کند که می‌تواند به کاربران کمک کند تا متناسب با شرایط واکنش نشان دهند. داده های تولید شده همچنین می تواند برای کمک به مدیران برای بهینه سازی عملیات تجاری خود و کمک به تصمیم گیری استفاده شود. و البته، ما حریم خصوصی کاربر را برای این عملکرد در نظر گرفته ایم، در واقع، گزینه های انعطاف پذیری برای کاربران وجود دارد که نظارت خود را بر اساس نیازهای واقعی خود سفارشی کنند.

 

آیا می توانید در مورد WizMind مبتنی بر وسیله نقلیه و اینکه چگونه می تواند ایمنی جاده و کارایی پارکینگ را افزایش دهد، توضیح بیشتری دهید؟

خوب. همانطور که همه ما می دانیم، اطمینان از ایمنی و کارایی ترافیک برای بسیاری از شهرها در سراسر جهان یک دردسر است. WizMind مبتنی بر وسایل نقلیه، همانطور که از نامش مشخص است، به فناوری‌های هوش مصنوعی مبتنی بر وسیله نقلیه از جمله ANPR، ابرداده خودرو، تشخیص پارک غیرقانونی و مدیریت فضای پارک مربوط می‌شود. این به طور گسترده در جاده های شهری، جوامع مسکونی، پارکینگ ها و ایستگاه های عوارض برای کاهش تراکم ترافیک و بهبود تجربه راننده استفاده می شود. برای مثال، راه حل مدیریت پارک هوشمند داهوا می تواند به رانندگان کمک کند تا مکان پارکینگ موجود را در زمان واقعی پیدا کنند. WizMind ANPR IPC را می توان در ورودی/خروجی یک مجتمع مسکونی مستقر کرد تا به طور خودکار شماره خودرو ساکنان را شناسایی کند. راحتی را برای رانندگان فراهم می کند و به صرفه جویی در هزینه های نیروی کار کمک می کند.

 

 

یک تابع WizMind وجود دارد که می تواند به یافتن موارد گم شده کمک کند، آیا این درست است؟

آره! با استفاده از WizMind مبتنی بر شی ما امکان پذیر است. مجهز به الگوریتم‌های یادگیری عمیق است که می‌تواند اشیایی مانند جعبه، کوله‌پشتی، کیف چمدان، دوچرخه و غیره را شناسایی کند. به طور موثر تداخل ناشی از نور، حیوانات و سایر اشیاء نامربوط را فیلتر می‌کند، بنابراین هشدار دقیق و کاهش آلارم‌های اشتباه را کاهش می‌دهد. با این قابلیت‌ها، می‌تواند با هشدار پیوند متصل به مدیر برای یافتن موارد گمشده در زمان، تشخیص آنی اشیاء رها شده یا گمشده را ارائه دهد. برای ایستگاه‌های راه‌آهن، ایستگاه‌های اتوبوس و فرودگاه‌ها مناسب است، جایی که جریان زیادی از مسافران و مسافران روزانه وجود دارد. در برخی موارد، برای شناسایی اشیایی که خطوط آتش نشانی و خروجی های آتش را مسدود می کنند نیز استفاده می شود.

 

WizMind چگونه از فناوری تصویربرداری حرارتی برای تشخیص نفوذ و آتش سوزی اولیه استفاده می کند؟

اساسا، WizMind از فناوری تصویربرداری حرارتی برای دستیابی به نظارت 24/7 با برد فوق العاده طولانی استفاده می کند که می تواند انسان و وسیله نقلیه را حتی از فواصل دور و حتی در محیط های خشن همراه با مه، مه، برف و غیره تشخیص دهد. دوربین حرارتی داهوا را می توان در مناطق پیرامونی مستقر کرد زیرا می تواند افراد و وسایل نقلیه را از دور تشخیص دهد که به مقامات در صورت نفوذ به موقع کمک می کند. همچنین در بنادر و اسکله ها برای شناسایی شناورهای آبی حتی در شرایط آب و هوایی سخت ایده آل است. جدای از آن، این دوربین‌های حرارتی WizMind همچنین می‌توانند به جلوگیری از ضایعات و آتش‌سوزی جنگل‌ها در مراحل اولیه کمک کنند، زیرا می‌توانند تفاوت‌های خفیف در تغییر دما را تشخیص دهند.

 

آیا پلتفرم های شخص ثالث می توانند با سری Dahua WizMind ادغام شوند؟

بله آنها میتوانند! داهوا WizMind با سیستم های مدیریت ویدیوی جهانی مانند Milestone، Axxon، Avigilon، ISS، Qognify و Mirasys سازگار است. کاربران می توانند بر اساس نیاز واقعی خود از پلتفرم باز داهوا (DHOP) برای IPC های WizMind و دوربین های حرارتی استفاده کنند. ما همچنین API کافی ارائه می دهیم تا به شرکای فناوری خود اجازه دهیم با محصولات WizMind ادغام شوند. در حال حاضر، ما در حال حاضر بیش از 15 شریک فناوری موجود و بیش از 18 برنامه کاربردی در دسترس داریم.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


امنیت ویدیویی در بازار

نحوه نصب دوربین در تشخیص پلاک

سیستم هشدار نفوذ بی سیم AX PRO 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *