دسته‌بندی نشده

هایک ویژن و آزمایشگاه های Irida

هایک ویژن و آزمایشگاه های Irida:

هایک ویژن و آزمایشگاه های Irida

هایک ویژن و آزمایشگاه های Irida: هایک ویژن ادغام فناوری با آزمایشگاه های Irida را برای تولید هوشمند و تدارکات اعلام کرد.

28 دسامبر 2021 (7 دی 1400)- هایک ویژن، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های اینترنت اشیا با ویدئو به عنوان صلاحیت اصلی خود، یک همکاری فناوری جدید با Irida Labs، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های هوش مصنوعی ویژن از اروپا، برای ادغام دوربین‌های IP و نرم‌افزار HikCentral خود با PerCV.ai Irida Labs اعلام کرد. بسته صنعت 4.0. این ادغام راه‌حل‌های هوش مصنوعی بینایی هوشمند را برای بخش‌های تولید و تدارکات برای مدیریت انبار و کارخانه در زمان واقعی ارائه می‌کند.

 

این ادغام با استفاده از پروتکل API امنیت هوشمند Hikvision (ISAPI) و برنامه پلتفرم باز تعبیه شده (HEOP)، به الگوریتم PerCV.ai اجازه می دهد تا در سری دوربین های Hikvision DeepInView برای پردازش لبه اجرا شود. اپراتورها به راحتی می توانند فرآیندهای تولید و تدارکات را با استفاده از رابط کاربری PerCV.ai Industry 4.0 Package نظارت کنند.

 

ترکیبی از ویدئو، هوش مصنوعی و محاسبات لبه، نظارت بر پالت و بسته، بازرسی محصول، نظارت بر لیفتراک و کامیون، تشخیص تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و نظارت بر تعامل تجهیزات حیاتی را امکان‌پذیر می‌سازد. تجزیه و تحلیل های مبتنی بر هوش مصنوعی در زمان واقعی، بینش های تجاری و فرآیندی قابل اجرا را امکان پذیر می کند.

واسیلیس تساگاریس، مدیر عامل شرکت Irida Labs می گوید: “ما برای پیوستن به برنامه مشارکت فناوری هایک ویژن (TPP) هیجان زده هستیم. اکنون نرم افزار بینایی هوش مصنوعی ما PerCV.ai از دوربین های Hikvision DeepinView و نرم افزار HikCentral از طریق این برنامه پشتیبانی می کند. مایلیم از هایک ویژن برای همکاری نزدیک و حمایت از تیم ما در چند ماه گذشته تشکر کنیم و این ادغام را واقعاً برای مشتریان ما ارزش افزوده ایجاد کرد.

 

آدلر وو افزود: “ترکیب پلت فرم دوربین فعال کننده هوش مصنوعی و الگوریتم هوشمند PerCV.ai واقعاً یک بسته قوی و منعطف برای کاربران ایجاد می کند. با راه حل هایی مانند این، ایمنی کارکنان و فرآیندهای انبار به سطح جدیدی منتقل می شوند.” ، مدیر اتحاد شرکای جهانی فناوری در هایک ویژن.

هایک ویژن و آزمایشگاه های Irida

درباره آزمایشگاه Irida

Irida Labs با ارائه Vision AI در Edge، حسگرها و راه حل های AIoT مبتنی بر بینایی را تقویت می کند. PerCV.ai، نرم‌افزار بینایی هوش مصنوعی تعبیه‌شده با AIoT ما، از بینایی رایانه و یادگیری عمیق استفاده می‌کند، جعبه‌های مرزی را به برنامه‌های بینایی دنیای واقعی تبدیل می‌کند و به شرکت‌ها در سراسر جهان کمک می‌کند راه‌حل‌های مبتنی بر بینایی مقیاس‌پذیر را توسعه دهند. آزمایشگاه Irida با استفاده از بیش از 10 سال تخصص در هوش مصنوعی، بینایی کامپیوتری تعبیه شده HW و SW، طراحی سیستم بینایی و اپتیک، از فناوری پیشرفته ثبت شده USPTO در بینایی جاسازی شده و ML برای ارائه پشتیبانی در سراسر محصول Vision-AI استفاده می کند. چرخه زندگی.

 

مزایای کاربر

  • نظارت بر انبار بسته/پالت/محصول خاص شرکت
  • بارگیری کامیون و QA دفتر کل
  • نظارت بر تعامل تجهیزات حیاتی
  • نظارت بر پارکینگ کامیون
  • بازرسی محصول

 

ویژگی های کلیدی

  • تجزیه و تحلیل 24 ساعته در زمان واقعی
  • فقط پردازش لبه – بدون نیاز به ابر
  • بینش تجاری و فرآیندی عملی
  • فرآیند حفظ حریم خصوصی
  • استقرار سریع در تولید

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


ترافیک هایک ویژن

نرم افزار هایک ویژن

دوربین های گلوله شبکه هایک ویژن 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *