دسته‌بندی نشده

محصول ابتکاری جدید هایک ویژن

محصول ابتکاری جدید هایک ویژن

محصول ابتکاری جدید هایک ویژن

محصول ابتکاری جدید هایک ویژن،محصول ابتکاری جدید Hikvision AX PRO Tri-tech کاهش هشدار کاذب را به سطح جدیدی ارتقا می دهد

فوریه 2022 – هایک ویژن، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های اینترنت اشیاء با ویدیو به‌عنوان صلاحیت اصلی خود، امروز یک محصول کاملاً جدید به خط تولید زنگ هشدار AX PRO خود اعلام کرد: آشکارساز بی‌سیم خارجی سه‌تکنولوژی و ماژول دوربین اختصاصی (اختیاری). این سیستم قدرتمند تشخیص مزاحم تصویر بهتر، تشخیص دقیق‌تر و طراحی مدولار مفیدی را ارائه می‌دهد – همه برای افزایش قابلیت‌های سیستم هشدار برای صاحبان خانه و مشاغل کوچک کار می‌کنند.

 

با بهره گیری از روند صنعت استفاده از آشکارسازهای مادون قرمز غیرفعال خارجی (PIR) برای تأیید ویدیویی، این آشکارساز با فناوری نوآورانه برای تشخیص دقیق و تأیید ویدیویی از یک ویژگی محافظت می کند.

 

نوآوری سه فناوری هشدارهای کاذب را کاهش می دهد

در این سناریوها، هشدارهای کاذب اغلب توسط هر چیزی از آب و هوای بد گرفته تا برگ ها یا شاخه ها گرفته تا حیوانات خانگی ایجاد می شود. پاسخ به مقابله با اینها این است که بتوانیم آنها را شناسایی کنیم و به عنوان “غیر تهدید” نادیده بگیریم. همانطور که از نامش پیداست، یک آشکارساز سه فناوری از سه حسگر استفاده می کند: یک سنسور PIR در بالا، یک سنسور مایکروویو و یک سنسور PIR دیگر در پایین. این بدان معنی است که می تواند در ارتفاعات مختلف، با یک منطقه تشخیص قابل تنظیم 15 متر و 90 درجه، شناسایی کند که واقعاً چه چیزی باعث ایجاد زنگ هشدار می شود.

 

فناوری آستانه شناور مستقل ثبت شده (IFT) به آشکارسازها اجازه می دهد تا آستانه های خود را بر اساس مادون قرمز محیط و نویز پس زمینه به صورت خودکار و پویا تنظیم کنند. این اساسا آلارم های کاذب ناشی از تداخل نویز پس زمینه را کاهش می دهد.

 

این آشکارساز از جبران دما دیجیتال برای تنظیم خودکار آستانه هشدار با توجه به محیط استفاده می کند. این همچنین به این معنی است که در شرایط آب و هوایی بد بسیار انعطاف پذیرتر است و امکان تشخیص مداوم در سراسر آن را فراهم می کند.

 

هر سیستم امنیتی موفقی منوط به تلاش برای غلبه بر آن است. یکی از این موارد “پوشش” است، که در آن یک مجرم بالقوه حسگر(ها) را “پوشانده” می کند، به عنوان مثال با یک اسپری. دستگاه AX PRO از ضد ماسک فعال IR استفاده می کند – آشکارساز می تواند یک توالی پردازش ماسک را برای بررسی اینکه آیا ماسک شده است یا خیر، آغاز کند. “اپراتور” یک زنگ هشدار دریافت می کند و می تواند مطابق با آن عمل کند.

محصول ابتکاری جدید هایک ویژن

محصول ابتکاری جدید هایک ویژن

و موارد بیشتری وجود دارد

ماژول دوربین اختیاری تأیید GIF را ارائه می‌کند و به اپراتور اجازه می‌دهد تصویری از یک «حادثه» را برای تأیید بصری ببیند. این ماژول دارای یک لنز 2.0 میلی متری با زاویه قابل تنظیم است و می تواند تا 20 تصویر با فرمت های VGA/QVGA/QQVGA ارائه دهد.

 

 

سایر ویژگی ها عبارتند از:

 

  • ایمنی حیوان خانگی تا 40 کیلوگرم
  • ضد آب با استاندارد IP65
  • حساسیت خودکار
  • نصب آسان و مقرون به صرفه، بدون نیاز به کابل برق/شبکه.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


تصویربرداری پیشرفته

تشخیص حرکت هایک ویژن

محصولات حرارتی هایک ویژن 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *