دسته‌بندی نشده

هایک ویژن دوربین‌های TandemVu PTZ

هایک ویژن دوربین‌های TandemVu PTZ

هایک ویژن دوربین‌های TandemVu PTZ

هایک ویژن دوربین‌های TandemVu PTZ با قابلیت‌های PTZ و دوربین گلوله‌ای را در یک واحد معرفی کرد.

17 فوریه 2022 – هایک ویژن محدوده دوربین TandemVu PTZ جدید خود را راه اندازی کرد که قابلیت های دوربین PTZ و گلوله را در یک واحد ادغام می کند. این بدان معناست که دوربین‌های TandemVu PTZ می‌توانند مناطق بزرگ را زیر نظر بگیرند و روی حوادث امنیتی خاص زوم کنند و در عین حال تمرکز روی هر دو “نقطه دید” را به طور همزمان حفظ کنند. این دوربین ها نیاز به استقرار دوربین های PTZ و گلوله جداگانه را به صورت جفت از بین می برند.

 

 

ویژگی ها و مزایای دوربین های TandemVu PTZ

فناوری TandemVu دارای طراحی دوربین نسل بعدی هایک ویژن است که چندین لنز را در یک واحد ادغام می کند تا تصویر بزرگ و جزئیات کوچک را به صورت پشت سر هم ارائه دهد. دوربین‌های جدید TandemVu PTZ طیف وسیعی از مزایا را در مقایسه با استقرار دوربین‌های PTZ مستقل، یا جفت دوربین‌های PTZ و گلوله‌ای که روی هم نصب شده‌اند، ارائه می‌کنند.

 

هایک ویژن دوربین‌های TandemVu PTZ

هایک ویژن دوربین‌های TandemVu PTZ

این شامل:

1) پوشش امنیتی 100٪ بدون “نقاط کور”

دوربین‌های TandemVu PTZ به تیم‌های امنیتی اجازه می‌دهند تا به نظارت بر مناطق بزرگ بدون وقفه ادامه دهند، در حالی که به طور همزمان زوم می‌کنند تا حوادث امنیتی خاصی را که روی می‌دهند نظارت کنند. این تضمین می کند که هرگز نقاط کور امنیتی مربوط به زوم، کج کردن، یا حرکت PTZ وجود ندارد.

 

 

2) عملکرد تصویر فوق العاده

دوربین‌ها با لنزهای ۲×۴ مگاپیکسلی و دید فوق‌العاده ۱۸۰ درجه، بدون اعوجاج تصویر (یعنی بدون انحنای تصویر در لبه‌ها) تصویربرداری با وضوح بالا ارائه می‌کنند. به طور خاص، واحد گلوله آن دارای فناوری امضای هایک ویژن ColorVu است که تصویربرداری شفاف و تمام رنگی را 24/7 ارائه می دهد. در حالی که واحد PTZ آن از فناوری Hikvision DarkFighter استفاده می‌کند که تصاویر رنگی HD عالی را تا 0.0005 لوکس امکان‌پذیر می‌کند – و تضمین می‌کند که هر حادثه امنیتی با جزئیات دقیق ثبت می‌شود.

 

 

3) امنیت بهینه شده بر اساس اتوماسیون هوشمند

این دوربین‌ها که با هوش مصنوعی هوشمند طراحی شده‌اند، می‌توانند بین تهدیدات امنیتی واقعی و اجسام متحرک بی‌گناه مانند افتادن برگ‌ها، باران شدید یا حرکت حیوانات تمایز قائل شوند. آنها همچنین می توانند وسایل نقلیه و افراد را متمایز کنند و از پیوندهای هوشمند برای بررسی متجاوزان هنگام حرکت در پوشش PTZ استفاده کنند، که برای برنامه های حفاظت محیطی بسیار مفید است.

 

مشتریان همچنین می‌توانند برای امنیت پیشرفته‌تر به دوربین‌های TandemVu PTZ تکیه کنند، به لطف چیپست هوش مصنوعی پیشرو آن که قدرت محاسباتی عظیم را تسهیل می‌کند. این اجازه می دهد تا الگوریتم های یادگیری عمیق پیشرفته تری برای سناریوهای پیچیده در دسترس باشند، از جمله تشخیص خودکار شماره پلاک (ANPR)، تشخیص چهره، تشخیص نوع چند هدف، و موارد دیگر.

 

 

4) آلارم صدا و نور بسیار موثر

دوربین‌های TandemVu PTZ دارای یک راه‌حل Live-Guard با استفاده از آلارم‌های صوتی و نوری هستند که به متجاوزان احتمالی قبل از ورود به یک سایت یا ساختمان هشدار می‌دهند. این می تواند به جلوگیری از حوادث امنیتی کمک کند و به سازمان ها کمک کند تا از افراد و دارایی های خود محافظت کنند.

 

 

5) قابلیت PTZ و گلوله در یک واحد برای کارایی بیشتر و صرفه جویی در هزینه

دوربین های TandemVu PTZ به طور قابل توجهی هزینه های نصب، پیکربندی و نگهداری را در مقایسه با دوربین های PTZ و گلوله جداگانه کاهش می دهند. هزینه های تدارکات در مقایسه با استقرار دوربین های PTZ و گلوله در کنار یکدیگر نیز به طور چشمگیری کاهش می یابد. در نتیجه، مشتریان هایک ویژن می توانند با TandemVu به صرفه جویی در هزینه دست یابند.

 

دوربین های جدید Hikvision TandemVu PTZ

محصولات جدید اکنون در دو خانواده محصول دسته بندی شده اند که برای کاربردها و سناریوهای مختلف مناسب هستند.

سری برتر SF8C دارای دو لنز گلوله برای حداکثر پوشش با نمای پانوراما 180 درجه و تصویربرداری رنگارنگ در نور کم با فناوری هایک ویژن ColorVu است. آنها همچنین از الگوریتم های هوش مصنوعی درجه یک برای هوش پیشرفته استفاده می کنند. این دوربین ها قابلیت زوم اپتیکال 42 برابری را برای تمرکز بر روی حوادث امنیتی از نمای نزدیک ارائه می دهند. دوربین های SF8C برای بزرگراه ها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، میادین شهر، مکان های دیدنی و تاسیسات زیرساختی مهم مانند نیروگاه ها مناسب هستند.

 

همچنین سری SE7C دارای یک لنز گلوله است که عملکرد تصویر فوق‌العاده و عملکردهای هوشمند را با فناوری‌های Hikvision ColorVu و AcuSense ارائه می‌کند. دوربین ها تا 32 برابر زوم اپتیکال را پشتیبانی می کنند، آنها برای خیابان ها، پارک های صنعتی، زمین های کشاورزی و پارکینگ ایده آل هستند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


روندها و پیش بینی ها

تشخیص تب با دوربین حرارتی

مدیریت ترافیک هوشمند داهوا 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *