دسته‌بندی نشده

راه حل ها و محصولات هوشمند هایک ویژن

راه حل ها و محصولات هوشمند هایک ویژن

هایک ویژن راه حل ها و محصولات هوشمند خود را در Intersec 2022 به نمایش می گذارد

ژانویه 2022 – هایک ویژن، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های اینترنت اشیا با ویدیو به عنوان صلاحیت اصلی خود، آخرین نوآوری‌های خود را در Intersec 2022، بزرگترین نمایشگاه امنیتی در منطقه خاورمیانه، که از 16 تا 18 ژانویه 2022 در دبی برگزار می‌شود، ارائه خواهد کرد. هایک ویژن با موضوع “دست در دست برای جهانی ایمن تر و هوشمندتر” آخرین محصولات، فناوری ها و راه حل های هوشمند خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارد.

 

 

Binson Xu، رئیس منطقه‌ای Hikvision MENA گفت: “Hikvision به مدت 12 سال در منطقه MENA فعال بوده و مشارکت‌های متنوعی را با کاربران نهایی، توزیع‌کنندگان، نصب‌کنندگان و یکپارچه‌کننده‌های سیستم ایجاد کرده است.” “اینترسک فرصتی عالی برای ما است تا فناوری پیشرفته خود را به نمایش بگذاریم، و همچنین ارتباطات خود را با شرکا و مشتریانی که برای ایجاد دنیای ایمن تر و هوشمندتر دست به دست هم خواهیم داد، تجدید کنیم.”

 

راه حل ها و محصولات هوشمند هایک ویژن

راه حل ها و محصولات هوشمند هایک ویژن

راه حل های هوش مصنوعی

هایک ویژن در چند سال گذشته راه حل های هوش مصنوعی همه کاره خود را در Intersec به نمایش گذاشته است. امسال، تمرکز بر راه‌حل‌های عمودی هوشمند، با داستان‌های موفقیت‌آمیز مشتریان در صنایع عمودی مانند آموزش، انرژی، تدارکات، خرده‌فروشی، شهر هوشمند و ترافیک خواهد بود. بازیگران کلیدی از صنایع مختلف قرار است در مورد اهمیت فناوری‌های پیشرفته برای صنایع مربوطه خود، چالش‌هایی که با آن‌ها روبرو بوده‌اند، نحوه رسیدگی به مشکلات و اینکه چگونه فناوری‌ها و راه‌حل‌های هوش مصنوعی هایک ویژن به آنها در حل مشکلات کمک کرده است، صحبت کنند.

 

 

مناطق تعاملی برای بازدیدکنندگان وجود خواهد داشت تا در یک تجربه هوش مصنوعی غوطه ور شوند و قدرت فناوری هوش مصنوعی را در غرفه احساس کنند، جایی که می توانند محصولات، راه حل ها و خدمات پیشرو در بازار هایک ویژن را در صنایع و سناریوهای مختلف تجربه کنند.

 

نمایشگاه، هایک ویژن

در این نمایشگاه، هایک ویژن جدیدترین خطوط تولید خود را نیز به نمایش می گذارد، مانند دوربین های هوشمند با فناوری های AcuSense که هشدارهای دقیق پیشگیری از نفوذ را ارائه می دهد. و دوربین هایی با فناوری ColorVu که تصویربرداری رنگی با کیفیتی را حتی در شب ارائه می دهد. فن آوری های پیشرفته مجموعه کاملی از راه حل های امنیتی را برای انواع مشاغل تشکیل می دهد. علاوه بر این، Hik-ProConnect، یک راه حل مبتنی بر ابر همگرا که برای ارائه دهندگان خدمات امنیتی طراحی شده است. و Hik-ePartner، یک راه حل یک مرحله ای برای نصابان حرفه ای، نشان داده می شود تا بینشی در مورد اینکه چگونه یکپارچه سازان و نصب کنندگان سیستم می توانند از فناوری های Hikvision برای کمک به مشتریان نهایی نهایت استفاده را ببرند، ارائه می شود.

هایک ویژن میزبان چندین شریک فناوری از جمله GET Group، Alfalak، Network Synoptics و Vostok خواهد بود. نمایندگان هر شریک برای نشان دادن نحوه ادغام راه حل های آنها با محصولات و فناوری های هایک ویژن و تکمیل آنها در دسترس خواهند بود.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


یونیویو دوربین جدید PTZ

دوربین های چشم ماهی

آموزش هوشمند توسط هوش مصنوعی 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *