دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته

پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته

پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته

هر ساله رتبه بندی برترین و پرفروش ترین سیستم های امنیتی در جهان در سایت jvsg منتشر میشود. این سیستم های امنیتی و نظارتی شامل انواع دوربین مداربسته، تجهیزات شبکه، دزدگیر و … می شوند. ما در ادامه در پاوان کالا که فروش و خدمات این دسته از دوربین های نظارتی و امنیتی را در ایران دارد به معرف 5 تا از پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته در سال 2021 می پردازیم.

 

 

برند هایک ویژن (درآمد خالص سالانه 3 میلیارد دلار)

hikvisionشرکت هایک ویژن یک شرکت چینی است که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده و از آن زمان تا به امروز همواره در لیست پرفروشترین و بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان قرار داشته است.  یکی از مزایای این شرکت اهمیت به بخش تحقیق و توسعه است که رابطه مستقیمی با ایجاد خلاقیت و نوآوری در محصولات دارد. از اینرو هایک ویژن دارای یکی از بزرگترین تیم‌های تحقیق و توسعه در جهان است. همچنین این شرکت به منظور ارتقا کیفیت محصولات خود در انواع کاربری ها، سالانه ۷ درصد از سود خود را صرف بخش تحقیق و توسعه می‌کند. شرکت هایک ویژن شامل مجموعه ای از ۳۱ شعبه داخلی در کشور چین و ۱۲ شعبه در سرتاسر جهان است. به دلیل کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب محصولات آن، دوربین هایک ویژن از جمله پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین برندها در جهان محسوب می‌گردد.

 

برند اکسیس (درآمد خالص سالانه 2 میلیارد دلار)

دوربین مداربسته اکسیس AXIS ، شرکتی سوئدی است که در زمینه تولید دوربین مداربسته تحت شبکه فعالیت می نماید.

اکسیس Axis Communications شرکتی سوئدی و رهبری جهانی در  تولید و فروش انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه برای سیستم های امنیتی و صنایع نظارت تصویری است.

این شرکت در سال 1984 توسط کیت بلدورث ، مارتین گرن و میکائیل کارلسون در لوند ، سوئد تاسیس شد و امروزه این شرکت مجموعه گسترده ای از محصولات مبتنی بر IP و راه حل هایی برای امنیت و نظارت تصویری را ارائه می دهد.

محصولات شرکت AXIS شامل دوربین های امنیتی ، رمزگذارهای ویدئویی ، لوازم جانبی و محصولات کنترل دسترسی میباشد.

این محصولات با نرم افزار مدیریت ویدئو Axis ادغام شده و یک بسته امنیتی کامل را به مشتریان خود ارائه می دهند.

 

برند داهوا (درآمد خالص سالانه 1.5 میلیارد دلار)

dahuaشرکت داهوا از جمله برند‌های مطرح در تولید سیستم‌های امنیتی و حفاظتی در جهان است. این شرکت با بیش از ۱۳۰۰۰ نیروی کار در سرتاسر جهان محصولات و خدماتش را در بیش از ۱۸۰ کشور جهان عرضه می‌کند.  بر اساس گزارش IHS از سال ۲۰۱۴ تا به امروز، این شرکت همواره در جایگاه دوم در رنکینگ جهانی سیستم‌های امنیتی بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۶ نیز توانسته جایگاه چهارم از لیست ۵۰ برند برتر دوربین مداربسته در مجله بین المللی a&s را از آن خود کند.

شرکت Dahua نیز مانند هایک ویژن اهمیت زیادی به تحقیق و توسعه می دهد به همین دلیل از سال ۲۰۱۴ همواره حدود ۱۰ درصد از فروش سالانه خود را در این زمینه صرف کرده است.

بیش از ۶۰۰۰ مهندس تحقیق و توسعه در زمینه فناوری‌های پیشرفته، خدمات AI، IoT، Cloud، ویدئو، امنیت سایبری و … در این شرکت فعالیت می‌کنند. تنوع محصولات داهوا بسیار بالا است، به نحوی که می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان در انواع کاربری‌ها و اماکن مختلف باشد.

 

برند هانوا (درآمد خالص سالانه 1 میلیارد دلار)

گروه Hanwha که در سال 1952 تاسیس شد، یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی و یک شرکت Fortune Global 500 است.

این گروه دارای 52 شرکت داخلی و 146 شبکه جهانی در سه بخش اصلی است: تولید و ساخت و ساز؛ امور مالی؛ و خدمات

کسب و کارهای ساخت و ساز در هانوا شامل طیف گسترده ای از بخش های صنعت – از مواد شیمیایی اولیه و مواد پیشرفته، توسعه اموال و تمامی راه حل های انرژی خورشیدی است. گفته می شود که شبکه مالی، شامل بانکداری، بیمه، مدیریت دارایی و اوراق بهادار، دومین گروه بزرگ مالی غیر بانکی در کره جنوبی است. خدمات این شرکت و بخش اوقات فراغت ارائه خدمات سبک زندگی حق بیمه با کسب و کارهای خرده فروشی و اقامتگاه می باشد.

در دسامبر 2014 اعلام شد که شرکت Hanwha Group سهام کنترل شده در سامسونگ تکوین، بازوی فیزیکی سامسونگ الکترونیک را به دست آورد. در کره، سامسونگ تکوین نام خود را به هانوا تکوین تغییر داد.

در اروپا و آمریکای شمالی نام سامسونگ برای مدت کوتاهی حفظ شد. با این حال، در ماه آوریل 2016 سامسونگ Techwin امریکا رسما به Hanwha Techwin آمریکا تبدیل شد، در حالی که Samsung Techwin Europe نام خود را به Hanwha Techwin Europe تغییر داد. با حدود 4،400 کارمند، این شرکت همچنین دارای دفاتر در ژاپن، چین، امارات متحده عربی و سنگاپور است.

برند بوش (درآمد خالص سالانه 0.5 میلیارد دلار)

سیستم های امنیتی بوش ( Bosch Security Systems ) تولید کننده دوربین های مداربسته بوش و زیر مجموعه شرکت آلمانی گروه بوش میباشد که یک تولید کننده مشهور و پیشرو در زمینه های مختلف فناوری و خدمات است که ریشه آن به بیش از ۱۳۰ سال قبل باز می گردد.

محصولات این شرکت شامل دوربین های مداربسته و نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، هشدار صوتی و سیستمهای کنترلی میباشد.

این شرکت همچنین در بازارهای در حال ظهور خانه های هوشمند حضور گسترده ای دارد. و برنامه خانه هوشمند Bosch به مردم اجازه می دهد تا از طریق تبلت یا موبایل خود ، سیستم های نظارتی ، آشکارساز های روشنایی، گرمایشی، دود و حرکت در منزل خود را کنترل کنند.

هدف گذاری شرکت Bosch Security  بر روی یکپارچه سازی کل محصولات الکترونیکی خود شامل دوربین های امنیتی و سایر محصولات به صورت شبکه ای متصل میباشد.

همچنین به گفته این شرکت امنیت داده ها در این زمینه نقش اصلی را دارد و مشتریان و کاربران قادر به تصمیم گیری در مورد چگونگی استفاده از داده های سیستم های امنیتی خود هستند.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


خانه هوشمند

هوش مصنوعی در دوربین مداربسته

آشنایی با دوربین مداربسته

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *