دسته‌بندی نشده

انواع مدل های هایک ویژن

انواع مدل های هایک ویژن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقهساعت

انواع مدل های هایک ویژن

هایک ویژن یکی از تولیدکنندگان و برندهای دوربین مداربسته در حوزه سیستم‌های امنیتی است.

این شرکت در سال ۲۰۰۱ در هانگژو چین تأسیس، و به سرعت تبدیل به یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری جهان گردید.

هایک ویژن با بیش از ۱۳۰۰۰ نیروی انسانی فعال شامل ۴۰۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در میان شرکت‌های فعال در این حوزه می‌باشد. این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری و خلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده‌است. تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش رسیده و این شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه و… دارای دفاتر مستقیم فروش می‌باشد. محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از انواع دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره‌سازهای تحت شبکه و… می‌باشد.

دوربین های هوشمند IP Pro

راه حل های IP Smart Pro یک گزینه ایده آل برای برنامه های حرفه ای است، زیرا هوش، کارآیی و راحتی را برای نظارت ویدئویی به ارمغان می آورد. دوربین های IP دارک فایتر و لایت فایتر کیفیت تصویر فوق العاده ای را در محیط های روشنایی چالش برانگیز ارائه می دهند. این دسته از دوربین ها شامل  dom داخلی و خارجی، bullet،  مدل های مخفی، چشم ماهی و گزینه های مختلف PTZ متفاوت است. ویژگی های کلیدی آن شامل وضوح بالا تا 12MR و زاویه 180 درجه پانوراما، تجزیه و تحلیل هوشمند و فشرده سازی H.264+ است. با گزینه های بسیار زیاد، سری Smart Pro می تواند به راحتی عملکرد و ذخیره سازی مورد نیاز پروژه های سازمانی را برآورده کند.

سری Value Plus و سری Value

value

Hikvision سری جدیدی از دوربین ها را معرفی می کند که دارای جدیدترین فناوری فشرده سازی آن است: (+265H). این فشرده سازی پیشرفته با استفاده از کاهش میزان بیت، ویدئوهای نظارتی را ضبط می کند و نیازهای پهنای باند و هزینه های ذخیره سازی را کاهش می دهد. H.265+ هایک ویژن یک فناوری رمزگذاری واقعاً بهینه سازی شده بر اساس فشرده سازی استاندارد H.265/HEVC است که محدودیت برنامه های نظارت تصویری، فوق العاده افزایش می دهد. این سری جدید از دوربین ها شامل مدل های با رزولوشن 2 ، 3 ، 5 و 8 مگاپیکسل است. همچنین فناوری IR بهبود یافته همراه با فناوری جدید کم نور، 120 دسی بل WDR، تجزیه و تحلیل هوشمند و دارای گواهی ضد آب IP67جدید است. هایک ویژن با هنر نظارت تصویری به پیشرفت صنعت خود ادامه می دهد.

دوربین TurboHD

turbo

براساس تکنولوژی HD-TVI، محصولات TurboHD “هایک ویژن” کیفیت بالای HD  را از طریق کابل کواکسیال در فواصل حداکثر 1500 فوت ارائه می دهند. این خط مخصوص کاربران آنالوگ که مایل به سیستم نظارتی با وضوح بالا هستند، به کاربران این امکان را می دهد تا از HD بدون ارتقاء به IP یا حتی جایگزینی ساختارهای کابلی موجود لذت ببرید. با ارائه کیفیت تصویر چشمگیر، خط دوربین محصولات فوق العاده با دوام و ضد خرابکاری با ویژگی هایی مانند منوی OSD از طریق Up-the-Coax (UTC) ، روشنایی EXIR، زوم موتور دار ارائه می دهد. و فوکوس ، و 120 دسی بل WDR.


خانه هوشمند

هوش مصنوعی در دوربین مداربسته

آشنایی با دوربین مداربسته

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *