دسته‌بندی نشده

یونیویو دوربین جدید PTZ

یونیویو دوربین جدید PTZ

یونیویو دوربین جدید PTZ

یونیویو دوربین جدید PTZ با لنز دوگانه را معرفی کرد

دوربین‌های IP ثابت سنتی معمولاً فقط در یک منطقه ثابت نظارت می‌کنند، در حالی که دوربین‌های PTZ به دلیل ساختار آن، قادر به چرخش و نظارت بر چندین جهت هستند. با این حال، دوربین‌های سنتی PTZ همچنان محدود به نظارت در یک جهت در یک زمان هستند. هنگامی که لنز به جهت دیگری می چرخد، تصویر ناحیه تحت نظارت در جهت اصلی از بین می رود. اخیرا، Uniview سبک جدیدی از دوربین PTZ را راه اندازی کرده است – دوربین PTZ با لنز دوگانه، که نقاط قوت دوربین های IP ثابت و PTZ را ترکیب می کند.

 

اول از همه، از نظر زیبایی شناسی، دوربین PTZ دو لنز تازه راه اندازی شده با افزودن یک لنز، طراحی سنتی دوربین PTZ را زیر و رو می کند. لنز بالایی، یک لنز ثابت 2.8 میلی‌متری، وظیفه ثبت تصویر کلی را بر عهده دارد، در حالی که لنز پایین، یک لنز با زوم 4 برابری که می‌تواند 345 درجه بچرخد، برای ثبت جزئیات عکس است.

 

علاوه بر ناحیه نظارت گسترده ای که لنز ثابت آورده بود، جزئیات بیشتری از لنز جزئیات گرفته شد. به عنوان مثال، اگر هدفی در تصویر مشاهده شود، لنز جزئیات به طور خودکار ردیابی و بزرگنمایی می کند تا جزئیات را ببیند. در عین حال، لنز ثابت قادر به نظارت بر محل استراحت، به منظور حفظ اطلاعات کامل است.

علاوه بر طراحی لنز دوگانه، ما ارتقاهای دیگری را در MIC و نور انجام دادیم.

 

یونیویو دوربین جدید PTZ

 

طراحی MIC دو جهته، صدای فراگیر استریو

دو MICS داخلی، که در دو طرف لنز ثابت توزیع شده‌اند، برای دریافت صدایی که از جهات مختلف می‌آید و به جلوه صدای فراگیر در صدا می‌رسد، اساساً برای داشتن صدای بهتر در هنگام تماشا.

 

طراحی دو نور، زنگ صدا و نور، هشدار هنگام وقوع اتفاقات

علاوه بر نور مادون قرمز، نور گرم را برای ارائه تصویر واضح تر در شب اضافه کرده ایم. در عین حال، نور گرم به پیشگیری از نفوذ هوشمند نیز مرتبط است. هنگامی که هدفی در حال ورود به منطقه تشخیص داده می شود، نور گرم چشمک می زند تا از فعالیت های مشکوک جلوگیری کند.

 

دوربین جدید UNV با لنز دوگانه PTZ نه تنها در پیکربندی لنز ثابت، بلکه در سایر پیکربندی‌های سخت‌افزاری جامع ارتقا یافته است. جلوه های صوتی و تصویری بهتر، عملکردهای هوشمند جامع تر، کاربردهای بهتری را در خیابان ها، بانک ها و صحنه های دیگر ارائه می دهند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


بازدارندگی فعال

تصویربرداری حرارتی

دوربین های چشم ماهی 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *