دسته‌بندی نشده

کاربردهای دوربین های مداربسته

کاربردهای دوربین مداربسته

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه و 21 ثانیه   ساعت

کاربردهای دوربین های مداربسته

کاربردهای دوربین های مداربسته در سیستم‌های حفاظتی و امنیتی نقش اصلی و عمده دارند.

 1)پلیس

پلیس

کاربردهای دوربین‌های مداربسته در پلیس : با نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهرها باعث پیشگیری از جرائم و آسیب‌های دیگر اجتماعی شده است در گذشته جرائم بی‌شماری در سطح شهرها اتفاق می‌افتاد مانند: رفتارهای ناهنجار رانندگان، کنترل سرعت وسیله های  نقلیه، تصادفات و….

2)صنعت

صنعت

کاربردهای دوربین‌های مداربسته در صنعت : کارخانجات صنعتی هم از دوربین‌های مداربسته نیز بهره گرفته می‌شود. از جمله این مشاغل می‌توان به صنایع شیمیایی و راکتورهای هسته‌ای اشاره کرد. بدیهی است که نظارت روند این پروسه به صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست. در این شرایط دوربین‌های مداربسته می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند. دوربین‌های مداربسته مورد استفاده در صنعت، بر خط تولید محصول نظارت می‌کنند. نوع دیگری از دوربین مداربسته نیز در صنعت استفاده می‌شود که حساس به درجه حرارت هستند و در هر مرحله‌ای از فرآیند، درجه حرارت را اندازه‌گیری می‌کنند.

3)نظارت بر کارمندان

نظارت بر کارمندان

کاربردهای دوربین‌های مداربسته در نظارت بر کارمندان : کارفرما برای نظارت بر ایمنی و عملکرد صحیح کارکنان دوربین مداربسته را در محیط کار نصب میکند. لازم به ذکر است که نصب دوربین مداربسته در ساختمان‌های اداری و کاری، با آگاهی کارمندان انجام می گیرد و حقوق انسانی رعایت می شود.

4)مکان‌های عمومی

مکان عمومی

کاربردهای دوربین‌های مداربسته در مکان های عمومی: استفاده از دوربین‌های مداربسته در مکان‌های عمومی مانند مجتمع‌های تجاری، ورزشی، تفریحی، پارکینگ‌ها، مناطق توریستی، رستوران‌ها و … باعث می‌شود امنیت در آن مکان بالا رفته و حاضرین در آن مکان احساس امنیت بیشتری داشته باشند. زیرا می‌دانند که در صورت بروز حادثه، پلیس می‌تواند از تصاویر دوربین‌های مداربسته استفاده کرده و مجرم را شناسایی کند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.

انواع دزدگیر خانه که باید بدانید
دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال ( DVR )
دوربین دید در شب چگونه کار میکنند
دوربین های امنیتی بی سیم چگونه کار می کنند؟
شش ویژگی دوربین مداربسته خوب

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *