دسته‌بندی نشده

انواع دزدگیر خانه که باید بدانید

انواع دزدگیر خانه که باید بدانید

انواع دزدگیر خانه که باید بدانید

مراقبت از اموال شما امری حیاتی است. شما می خواهید تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت خود و خانواده خود انجام دهید. بهترین راه برای محافظت از خانواده این است که بهترین سیستم های هشدار دهنده را در ملک خود نصب کنید. انواع مختلفی از زنگ هشدارها برای انتخاب شما وجود دارد که هرکدام عملکردها و توانایی های خاص خود را دارند. شما باید برخی تحقیقات را انجام دهید تا به شما در انتخاب بهترین نوع زنگ هشدار کمک کند. در ادامه با انواع دزدگیر آشنا میشویم…

دزدگیرهای سیمی

دزدگیرهای سیمی

آلارم های سیمی یکی از سنتی ترین انواع سیستم های اعلام خطر است. این نوع از دزدگیر ها برای خانواده های کم درآمد بسیار مناسب است زیرا با هزینه بسیار مقرون به صرفه از شما محافظت می کند.

سیستم سیمی متکی به یک جریان الکتریکی است که در صورت ورود مزاحمان به اموال شما می تواند قطع شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، یک زنگ هشدار قوی وجود دارد که می تواند در خانه شما به صدا در آید. بسیاری از مدلهای قدیمی ارتباط فوری با اداره پلیس ارائه نمی دهند. با این حال، اکثر سیستم های زنگ خطر این روزها این کار را انجام می دهند.

دزدگیر های بی سیم

دزدگیر های بی سیم

امروزه خرید دزدگیر بیسیم بسیار رایج است. این نوع دزدگیر ها برای نظارت بر خانه بسیار بهتر هستند، بنابراین معمولاً در اکثر خانه ها نصب می شوند.

این نوع سیستم هشدار دهنده دارای سنسورهایی است که در داخل یک صفحه کنترل قرار دارند. اگر سعی کنید به صورت مزاحم وارد املاک خود شوید، این می تواند زنگ خطر را به صدا درآورد. هنگامی که یک سیستم بی سیم در منزل یا محیط کار خود دارید، احساس امنیت بیشتری خواهید کرد.

اکثر این سیستم های هشدار به پلیس اطلاع می دهند و بلافاصله به خانه شما اعزام می شوند. شما می توانید سیستم های هشدار بی سیم را در هر نقطه از خانه خود، از جمله اتاق خواب، پاسیو و حتی در خارج محیط منزل خود نصب کنید تا محوطه بیرونی خود را ایمن کنید.

آلارم دود

آلارم دود

اگر آتش سوزی در املاک شما رخ دهد، هشدار دهنده دود به صورت خود کار فعال میشود. این نوع آلارم ها می توانند به شما اطلاع دهند که مشکلی وجود دارد و می تواند کلید نجات زندگی شما باشد.

اکثر هشدارهای دود با باتری کار می کنند، و تعویض باتری آنها به طور معمول ضروری است. بررسی باتری ها و قرار دادن باتری های جدید در زنگ هشدار حداقل سالیانه ایده خوبی است.

آلارم رادون

آلارم رادون

آیا می دانستید که رادون می تواند کشنده باشد؟ داشتن بیش از حد این در خانه چیزی است که می خواهید به هر قیمتی از آن اجتناب کنید. رادون یک گاز بی بو است که می تواند به طور بالقوه در خانه شما محبوس شود. داشتن یک زنگ هشدار رادون می تواند در صورت بروز مشکل به شما هشدار دهد و می تواند به شما این امکان را بدهد که از آن مراقبت کنید.

مطالعات نشان می دهد که رادون مسئول کشتن حداقل 20000 نفر در سال است. این به تنهایی باید انگیزه کافی برای شما باشد تا بتوانید چنین زنگ هشدار را در ملک خود نصب و نصب کنید.

زنگ هشدار مونوکسید کربن

 زنگ هشدار مونوکسید کربن

اگر می خواهید سالم بمانید، مهم است که از تنفس بیش از حد مونوکسید کربن خودداری کنید. حفظ سلامت سیستم تنفسی برای افزایش کیفیت زندگی ضروری است. آیا می دانید مونوکسید کربن چیزی است که می تواند در خانه شما ایجاد شود؟ آیا زیاد از ماشین چمن زن استفاده می کنید، کباب پز می کنید یا کارهای دیگری انجام می دهید که ممکن است باعث ایجاد این دود شود؟

اگر چنین است، باید مطمئن شوید که زنگ هشدار مونوکسید کربن را در خانه خود نصب کرده اید. این نوع آلارم ها می توانند اطمینان حاصل کنند که شما مقدار زیادی از این ماده را در محل زندگی خود ندارید.

هشدار امواج مضر

هشدار امواج مضر

شما می خواهید میزان تابش را که به طور معمول در معرض آن هستید محدود کنید. هرگز ایده آل نیست که مقدار زیادی از این را در فضای زندگی خود داشته باشید. موارد زیادی وجود دارد که می توانید روزانه از آنها استفاده کنید که مقدار کمی تابش دارند. به عنوان مثال، میزهای گرانیت ممکن است دوزهای کمی داشته باشند.

علاوه بر این اگر روزانه از تلفن همراه استفاده می کنید، ممکن است بیش از دیگران در معرض اشعه قرار بگیرید. داشتن یک زنگ هشدار در خانه شما که میزان این ماده را در اموال شما اندازه گیری می کند ضروری است.

زنگ هشدار پروپان

زنگ هشدار پروپان

موارد زیادی وجود دارد که ممکن است از پروپان برای آنها استفاده کنید و یا اصلا به آنها فکر نکنید. کباب کردن ممکن است به مقدار مشخصی از پروپان نیاز داشته باشد. با این حال، اگر وسیله نقلیه تفریحی دارید، باید مطمئن شوید که دارای آشکارساز پروپان است. این یکی از مواردی است که ممکن است از پروپان بیشتری استفاده کند و در مواقعی ممکن است نشتی داشته باشد.

کلید احساس بهترین و لذت بردن از سلامتی خوب به هوایی که تنفس می کنید بستگی دارد. شما باید اطمینان حاصل کنید که در معرض مواد شیمیایی یا سموم زیادی در هوا قرار نگرفته اید. با کمک زنگ هشدار پروپان، سریع تشخیص می دهید که چیزی در هوا بوی مناسب نمی دهد و اقدامات لازم را برای اطمینان از ایمنی خود انجام دهید.

با داشتن انواع دزدگیر ها در خانه خود، همیشه احساس امنیت می کنید و از سارقان احتمالی منزل جلوگیری می کنید. انتخاب بهترین سیستم ها و دستگاه های هشداردهنده تفاوت زیادی در کیفیت کلی زندگی شما ایجاد می کند!

برای مقایسه و خرید انواع دزدگیر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال ( DVR )
دوربین دید در شب چگونه کار میکنند
دوربین های امنیتی بی سیم چگونه کار می کنند؟
شش ویژگی دوربین مداربسته خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *