دسته‌بندی نشده

ایمن نگه داشتن دانش آموزان

ایمن نگه داشتن دانش آموزان

ایمن نگه داشتن دانش آموزان در سفر به مدرسه، تضمین ایمنی دانش آموزان در مدرسه برای هر اصل، مدیر مدرسه-منطقه، و والدین از اهمیت بالایی برخوردار است. همه این ذینفعان می دانند که بچه ها بیشتر وقت خود را در مدرسه می گذرانند – و باید به درستی از آنها مراقبت شود.

 

اما اتوبوسی که روز مدرسه بسیاری از کودکان در آن آغاز می شود چه می شود. برای مدیران مدارس، ضروری است که بدانند آیا سفرها به خوبی پیش می رود و ناوگان اتوبوسرانی آنها در مسیر درستی قرار دارد یا خیر. برای والدین نیز طبیعی است که فکر کنند فرزندانشان به موقع سوار اتوبوس می شوند و سالم به مدرسه می رسند.

 

برای ایمن نگه داشتن کودکان تا حد امکان بین خانه و مدرسه، طیف وسیعی از راه حل های فناوری جدید در حال ظهور است. اینها از قابلیت‌های هوشمندی مانند هوش مصنوعی برای کمک به محافظت از دانش‌آموزان، اپراتورهای اتوبوس و اطمینان از ایمن بودن و نگهداری وسایل نقلیه در همه زمان‌ها استفاده می‌کنند.

 

اطمینان از حضور هر دانش آموز

راه‌حل‌های فناوری پیشرو برای ایمنی در اتوبوس‌های مدرسه، قابلیت‌های نوآورانه حضور و غیاب را ارائه می‌کنند. وقتی دانش‌آموزان سوار اتوبوس می‌شوند، می‌توانند کارت‌های شناسایی خود را روی ترمینال بکشند و پرونده بلافاصله روی پلت فرم مرکزی سیستم امنیتی آپلود می‌شود. در همان زمان، یک اعلان به تلفن همراه والدین ارسال می شود که به آنها اطلاع می دهد که فرزندانشان در اتوبوس سالم هستند. بهترین راه‌حل‌ها از این نوع، گزارش‌های حضور و غیاب را برای مدیران مدرسه ایجاد می‌کند تا دیدی دقیق از حضور دانش‌آموزان به آنها ارائه دهد.

ایمن نگه داشتن دانش آموزان

هیچ کس عقب نمی ماند

این نوع راه‌حل‌ها همچنین می‌توانند تضمین کنند که پس از پارک کردن راننده اتوبوس پس از اجرای مدرسه، هیچ دانش‌آموزی در اتوبوس باقی نمی‌ماند. این امر بسیار مهم است زیرا کودکانی که در اتوبوس ها در دمای بالا در روز محبوس می شوند ممکن است در معرض خطرات بهداشتی قابل توجهی قرار بگیرند. راه حل‌های نظارت اتوبوس با ترکیب دوربین‌های ویدیویی هوشمند با فناوری مادون قرمز، اطمینان می‌دهند که پس از پارک کردن اتوبوس‌ها، هیچ کودکی در داخل هواپیما باقی نمی‌ماند. این را می توان از راه دور نیز بررسی کرد و اطمینان حاصل کرد که حتی اگر رانندگان اتوبوس را ترک کنند و اتوبوس را قفل کنند، کودکان دیده می شوند. به این ترتیب، این نوع راه‌حل‌های نظارتی از پاسخ‌های سریع پشتیبانی می‌کنند که خطرات سلامتی را برای کودکان به حداقل می‌رساند.

 

اتوبوس همیشه در مسیر درست است

راه حل های پیشرو ایمنی اتوبوس مدرسه همچنین به مدیران مدرسه اجازه می دهد تا مکان اتوبوس ها را به طور مداوم ردیابی کنند و بلافاصله متوجه شوند که آیا حادثه ای رخ داده است. به عنوان مثال، اگر اتوبوس در نیمه راه خراب شود، مدیران می توانند وسیله نقلیه دیگری را برای سوار کردن دانش آموزان و ادامه سفر اعزام کنند. به همین ترتیب، قابلیت‌های GPS در راه‌حل‌های پیشرو تعبیه شده‌اند، و این امکان را فراهم می‌کند که هشدارها بلافاصله پس از خروج اتوبوس از مسیر معمول خود به مرکز نظارت بر زنگ ارسال شوند و به مدیران این امکان را می‌دهد تا اقدامات فوری برای اطمینان از ایمنی کودکان انجام دهند.

 

 

مراقب رانندگان خود برای سفرهای اتوبوس حتی ایمن تر باشید

حتی بهترین راننده ممکن است دچار یک حادثه بهداشتی شود که می تواند منجر به وضعیت خطرناکی شود که ایمنی راننده و دانش آموزان در اتوبوس را به خطر می اندازد. خستگی و خواب‌آلودگی نیز می‌تواند خطرات مهمی برای ایمنی دانش‌آموزان باشد و این عوامل مسئول تعداد زیادی از حوادث ترافیکی و تصادفات در سال هستند.

 

جدیدترین فناوری امنیتی اتوبوس می تواند به شناسایی رفتارهای خطرناک رانندگی مانند خستگی و خواب آلودگی و همچنین سیگار کشیدن در اتوبوس کمک کند. در صورت شناسایی چنین حوادثی، هشداری به صورت بلادرنگ به مرکز مانیتورینگ ارسال می شود و به اپراتورهای امنیتی اجازه می دهد بلافاصله از طریق صدای دو طرفه با رانندگان ارتباط برقرار کنند.

 

 

وارد هایک ویژن شوید

راه حل های امنیتی هایک ویژن برای اتوبوس های مدرسه همه این اقدامات امنیتی را ارائه می دهد. راه‌حل‌های ما همچنین بالاترین سطح اطمینان را ارائه می‌دهند، هم برای ایجاد هشدارهای حادثه، و هم برای پشتیبانی از ارتباط بی‌درنگ بین اپراتورهای امنیتی و رانندگان اتوبوس. همه اینها به اطمینان از ایمنی دانش آموزان در سفر به مدرسه کمک می کند، و همچنین به مدیران مدرسه اجازه می دهد تا کل ناوگان اتوبوس مدرسه خود را به طور موثر مدیریت کنند، از طریق یک پلت فرم نظارت متمرکز.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


ایمنی خودرو و جاده

داهوا فناوری های هوشمند

سیستم نظارت تصویری داهوا 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *