دسته‌بندی نشده

تکنولوژی بهبود کیفیت تصویر

تکنولوژی بهبود کیفیت تصویر

تکنولوژی بهبود کیفیت تصویر

تکنولوژی بهبود کیفیت تصویر، در تاریکی با فناوری های تصویربرداری متنوع ببینید

نیاز به تصاویر ویدیویی واضح در محیط های کم نور همیشه وجود دارد. هنگام ارتکاب جنایاتی مانند سرقت و سرقت وسیله نقلیه، مجرمان قطعاً ترجیح می دهند زیر پوشش تاریکی پنهان شوند. بنابراین هم برای پیشگیری و هم برای مقابله با جرم، داشتن دوربین‌های امنیتی که می‌توانند فیلم‌های با کیفیت و قابل تشخیص را در شرایط مختلف نور، به‌ویژه در تاریکی تقریباً مطلق ضبط کنند، حیاتی است.

 

برای سال‌ها، بهبود در فناوری حسگر و الگوریتم‌ها برای بهبود تصویر به ارائه نظارت بهتر در شرایط کم نور کمک کرده است. علاوه بر روشنایی IR، سایر امکانات موجود عبارتند از افزودن نور مرئی در مجاورت میدان دید، استفاده از تقویت‌کننده‌های تصویر، لنزهای کم نور و دوربین‌های حرارتی. در این وبلاگ، انواع دوربین‌ها – از جمله برخی از آخرین فناوری‌های هایک ویژن – را با شما صحبت می‌کنیم تا به شما در درک راه‌حل‌های نظارت در نور کم و تاریک کمک کنیم.

 

در نور کم ببینید

نور کم به معنای چیزی کمتر از 0.002 لوکس است – این شرایط مشابه یک شب بدون ماه و صاف است. بسیاری از دوربین‌های نظارتی که امروزه برای عملکرد در نور کم ساخته می‌شوند، می‌توانند با اعمال اپتیک بهتر و حسگرهای پیشرفته، تصاویر قابل استفاده و باکیفیت ارائه دهند. به بیان ساده، لنز استفاده شده از این طریق تا حد امکان نور را به سنسور تصویر می‌رساند. به این ترتیب هایک ویژن دو گزینه دارد.

 

اولین دوربین هایک ویژن ColorVu است که برای نظارت در فاصله نزدیک تر ایده آل است. با دیافراگم فوق العاده F1.0 و سنسور پیشرفته، این چشمان هوشمند چهار برابر یک دوربین معمولی نور را جذب می کنند تا تصاویر رنگی مانند نور روز را در شرایط کم نور دریافت کنند. اگر سطح نور به صفر برسد، نور تکمیلی گرم داخلی تضمین می‌کند که دوربین همچنان می‌تواند تصاویر رنگی زنده را تا فاصله 40 متری ثبت کند.

 

اگر به نظارت امنیتی در نور کم در فواصل بزرگتر نیاز دارید، محدوده دوربین هایک ویژن DarkFighter ایده آل است. دوربین‌های DarkFighter با داشتن سنسور CMOS اسکن مترقی با اندازه بزرگ و لنز DarkEye SLA با دیافراگم فوق‌العاده بزرگ F0.95، می‌توانند تصاویر بسیار عالی با رنگ HD و تا 0.002 لوکس ارائه دهند.

 

میدان دید افزایش‌یافته دوربین به ماموران امنیتی اجازه می‌دهد تا اطراف را بچرخانند و منطقه وسیعی از توجه را پوشش دهند، به ویژه برای نظارت بر خیابان‌های شهر، و محیط‌های باز مانند بنادر، میدان‌ها، پارکینگ‌ها و غیره ایده‌آل است.

 

تکنولوژی بهبود کیفیت تصویر

 

در تاریکی مطلق ببینید

وقتی نور محیطی صفر باشد، یک گزینه استاندارد صنعتی وجود دارد: دوربین‌های مادون قرمز.

سازندگان دوربین‌های امنیتی دوربین‌های واقعی روز/شب را ایجاد کرده‌اند که روشن‌کننده‌های IR را برای ثبت تصاویر تک رنگ در زمانی که سطح نور به صفر لوکس می‌رسد، اضافه می‌کنند. به طور خاص، روشن‌کننده‌های مادون قرمز نور مادون قرمز را ساطع می‌کنند که توسط اشیا منعکس می‌شود و بیشتر توسط سنسور دوربین جمع‌آوری می‌شود تا تصویری واضح، سیاه و سفید تولید کند.

 

امروزه اکثریت قریب به اتفاق دوربین های موجود در بازار با نورگیرهای IR داخلی عرضه می شوند. اما اگر می‌خواهید یک قدم جلوتر بروید، ارزش دارد که محدوده دوربین هایک ویژن DarkFighterX را در نظر بگیرید. بر اساس چشم انسان، این دوربین‌ها از یک لنز استفاده می‌کنند که دارای دو حسگر است: یکی برای تصویربرداری IR – تضمین می‌کند که فیلم‌های ویدئویی روشن و واضح هستند، و دیگری برای نور مرئی – اجازه می‌دهد تصاویر ویدئویی با رنگ‌های کامل و زنده بازتولید شوند. هر دو سیگنال با هم کار می کنند تا یک تصویر تک، روشن و تمام رنگی را در شرایط نوری کم 0.0005 لوکس ایجاد کنند. در نور صفر، دوربین ها نور مکمل ترکیبی را برای ارائه تصاویر رنگی فعال می کنند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


انتخاب راه حل تشخیص چهره

بهبود خدمات آلارم با تأیید تصویری

ایمن سازی استاندارد پارکینگ 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *