دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته برای آپارتمان

دوربین مدار بسته برای آپارتمان

دوربین مدار بسته برای آپارتمان:

به گفته کارشناسان بهترین و مطمئن ترین راهکار برای پیگیری و خنثی کردن جرم سرقت از خانه ها استفاده از سیستم های دزدگیر منازل, خانه ها و آپارتمان ها و سیستم های دوربین مداربسته برای آپارتمان است. همواره برای انسان, خانه محلی جهت آرامش و دور بودن از دغدغه های بیرون بوده و هست . همیشه خانه مکانی برای حس امنیت و آرامش بوده و در تمام طول تاریخ انسان کوشیده این مکان امن را امن تر کند و در خانه خود هر چه بیشتر احساس آرامش نماید.

یکی از خطراتی که منازل , آپارتمان ها و خانه های مارا تهدید می نماید وقوع سرقت و یا ورود افراد بدون اطلاع ما با هر عنوانی است.

در تمام طول تاریخ انسان با استفاده از دیوار های بلند , نرده ها , حفاظ ها , درب های محکم و ضد سرقت , قفل های برقی و صد ها راه دیگر سعی بر آن داشته که از ورود افراد غیر مجاز به محل زندگی خود , جلوگیری کند.

دوربین مدار بسته برای آپارتمان

انواع دوربین مداربسته بیسیم برای آپارتمان:

می توان برای نظارت بر خانه و محیط اطراف آن از دوربین مداربسته بیسیم استفاده کرد . دوربین مداربسته بیسیم نیازی به سیم کشی برای انتقال تصویر ندارد و نصب دوربین مداربسته بیسیم برای آپارتمان آسان است . سیستم دوربین مداربسته برای منزل از نوع بیسیم بسیار سریع در مدت چند ساعت اجرا می شود و تخریب و سوراخ‌کاری را دوربین مداربسته بیسیم به حدالاقل می رساند.

دوربین مداربسته شبکه برای منزل, خانه و آپارتمان:

این دوربین مداربسته برای آپارتمان توانایی کار بر بستر شبکه را دارد و برای ارتباط آن با سایر اجزاء سیستم دوربین مدار بسته از کابل شبکه ( CAT6 , CAT7 , CAT4 , UPT , SFTP , STP ) استفاده می شود.

یک سیستم دوربین مدار بسته شبکه قابلیت توسعه فوق العاده ای داشته و از نظر کیفیت تصاویر دوربین مدار بسته بسیار حرفه ای است . در حال حاظر دوربین مداربسته ای پی در بازار ایران تا کیفیت 26 مگاپیکسل یافت می شود که با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی در این عرصه بزودی می توان شاهد کیفیت های بالاتر بود.

دوربین مداربسته شبکه برای منازل و مجتمع های مسکونی می تواند یک سیستم حرفه ای با کیفیت تصاویر بی نظیر باشد. در مقایسه با دوربین های مدار بسته AHD و HDCVI یک سیستم دوربین مدار بسته برای منزل از نوع تحت شبکه دارای کیفیت بسیار بالاتر و طبعا قیمت بالاتر است.

 

دوربین مداربسته شبکه عموما در مجتمع های مسکونی, ساختمان های بزرگ , محوطه اطراف منازل , ویلاها و کسانی که برای منزل و آپارتمان خود خواهان یک سیستم دوربین مداربسته حرفه ای هستند نصب و راه اندازی می شود.

دوربین مدار بسته برای آپارتمان

دوربین مداربسته جهت کنترل پارکینگ در منزل , آپارتمان:

در منازل و خانه های ویلایی قرار دادن دوربین مداربسته برای کنترل پارکینگ به سادگی با قرار دادن 2 یا چند دوربین مداربسته با کیفیت میسر است . اما در مورد مجتمع های مسکونی بحث نظارت بر پارکینگ ها حساس تر و دقیقتر می باشد.

سیستم دوربین مداربسته برای پارکینگ مجتمع ها وظیفه ی پلاک خوانی و ثبت دقیق زمان آمد و شد خودروها را در مبادی وروردی و خروجی پارکینگ مجتمع مسکونی بر عهده دارد. همچنین سیستم های دوربین مداربسته با استفاده از نرم افزار های آنالیز تصویر می توانند پلاک خودروهای را خوانده و در نرم افزار ذخیره کنند. بوسیله سیستم آنالیز تصویر دوربین مداربسته و دوربین های پلاک خوان مدیران مجتمع مسکونی می توانند پلاک ماشین و زمان دقیق تردد وسیله نقلیه را بمدت طولانی نگهداری نموده و ذخیره کنند و در مواقع مورد نیاز با جستجوی پلاک خودرو , گزارش کاملب از زمانهای تردد وسیله نقلیه از سیستم دریافت نمایند.

علاوه بر کنترل مبادی ورودی نظارت بر چینش خودروها در محیط پارکینگ و نظارت بر خودرو ها در زمان پارک شدن برای ساکنین و مدیران مجتمع های مسکونی بسیار پر اهمیت است.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


راهنمای تصویری نصب دوربین مدار بسته

آشنایی با دوربین مداربسته 

هوش مصنوعی در دوربین مداربسته

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *