دسته‌بندی نشده

دوربین جدید PTZ یونی ویو

دوربین جدید PTZ یونی ویو

دوربین جدید PTZ یونی ویو

دوربین جدید PTZ یونی ویو: دوربین‌های IP می‌توانند پانوراما را کنترل کنند، اما نمی‌توانند جزئیات را به خوبی ردیابی کنند. به همین ترتیب، دوربین‌های  PTZ می‌توانند روی جزئیات تمرکز کنند، در حالی که اطلاعات پانوراما از بین می‌رود.

در برخی از صحنه های گسترده و پیچیده، معمولاً لازم است که پانوراما را با اطلاعات دقیق ترکیب کنید. به عنوان مثال در یک پارکینگ در فضای باز بیش از یک تخلف باید نظارت شود و باید به طور کامل و با جزئیات دیده شود. بسیاری از سارقان حفره های دوربین را برای انجام فعالیت های مجرمانه دسته جمعی تصاحب می کنند و در نتیجه امنیت پارکینگ را تحت تأثیر قرار می دهند.

 

دوربین 4 اینچی PTZ با لنز دوگانه Uniview که به تازگی منتشر شده است به طور موثر چالش های فوق را حل خواهد کرد. به لطف طراحی لنز دوگانه، می توان هم پانوراما و هم جزئیات را به خوبی در نظر گرفت. لنز ثابت 4 میلی متری بالایی تصویر پانوراما می گیرد، در حالی که لنز زوم 25X پایینی جزئیات را در فیلم دنبال می کند.

 

دوربین جدید PTZ یونی ویو

 

بیایید نکات برجسته محصول جدید را بررسی کنیم:

 

پانوراما و جزئیات در یک دوربین

طراحی لنز دوگانه می‌تواند جهت‌های مختلف را با جزئیات غنی که قبلاً به چندین دوربین نیاز داشت، نظارت کند.

 

سبک و جمع و جور

اندازه آن به اندازه یک فوتبال است و می توان آن را در یک دست نگه داشت که می تواند در هزینه های نیروی کار در هنگام نصب، تنظیم لنز و غیره صرفه جویی کند.

 

دوربین جدید PTZ یونی ویو

 

جلوگیری از نفوذ هوشمند

عملکرد هوشمند جلوگیری از نفوذ می تواند به طور موثر اطلاعات غیر مرتبط را فیلتر کند و فقط بر روی افراد، وسیله نقلیه غیر موتوری و وسیله نقلیه تمرکز کند. تنها زمانی که این اهداف قوانین را نقض کنند، زنگ هشدار به صدا در می آید.

 

هشدار نور و صدای قابل توجه

نور گرم با عملکرد هوشمند پیشگیری از نفوذ مرتبط است. هنگامی که هدف ذکر شده در بالا قوانین را نقض می کند، زنگ نور و صدای قابل توجهی برای بیرون راندن هدف مشکوک فعال می شود.

 

دوربین جدید PTZ یونی ویو

 

فرآیند ردیابی سارق ها

با توجه به نکات برجسته فوق، دوربین PTZ دو لنز 4 اینچی UNV را می توان در محیط های پیچیده تر مانند پارکینگ های خارج از منزل، تقاطع های ترافیکی، میدان ها و غیره استفاده کرد. نمای را می توان نظارت کرد و همزمان هدف را می توان به سرعت ردیابی کرد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین های پانوراما داهوا

سوئیچ های صنعتی

دوربین های IP چیست؟ 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *