دسته‌بندی نشده

دوربین های PTZ در پارکینگ ها

دوربین های PTZ در پارکینگ ها

دوربین های PTZ در پارکینگ ها: چرا پارکینگ های فضای باز باید به دوربین PTZ نیاز داشته باشند؟

 

مشکلات شدید در پارکینگ های روباز

پارکینگ های خارج از منزل عموماً مساحت وسیعی را پوشش می دهند، بنابراین ورودی و خروجی های متعددی دارند. گاهی اوقات، یک پارکینگ در فضای باز می تواند صدها خودرو را به طور همزمان پارک کند. در یک روز عادی، روشنایی یک پارکینگ در فضای باز در روز و شب به شدت تغییر می کند. با این مشکلات، چالش هایی در نظارت پارکینگ های خارج از منزل به وجود می آید.

دزدی معمولاً در پارکینگ‌های خارج از منزل پرسه می‌زند و به دنبال اتومبیل‌هایی می‌گردند که قفل پنجره‌ها و درهایشان تصادفی باز می‌شود. حتی ممکن است اقدامات خشونت آمیزی برای آسیب رساندن به خودرو برای اموال موجود در خودرو انجام دهند، مثلاً شیشه های خودرو را بشکنند یا به زور درهای خودرو را باز کنند.

 

دوربین های PTZ در پارکینگ ها

دوربین های PTZ در پارکینگ ها

 

یکی دیگر از مشکلات رایج در پارکینگ های خارج از منزل این است که تصادفات رانندگی به طور مکرر اتفاق می افتد. به عنوان مثال، تصادف خودرو به دلیل اشغال همان فضای پارک رخ می دهد یا وسیله نقلیه یا شخصی به طور تصادفی به نقطه کور خودرو برخورد می کند. در این صورت برخی از رانندگان به منظور در امان ماندن از مسئولیت از محل متواری می شوند.

 

در پارکینگ های بیرونی، حضور دوربین های IP و دوربین های PTZ رایج است. آنها در نظارت بر ایمنی در پارکینگ های خارج از منزل مشارکت داشته اند.

با مزیت وضوح و زوم عالی، نظارت پانوراما لنز ثابت تحت تأثیر قرار نمی گیرد در حالی که لنز جزئیات برای ردیابی هدف زوم می کند و تصاویر واضح قابل نظارت هستند.

 

هنگام نظارت بر پارکینگ های بیرونی، اگر هدفی در تصویر مشاهده شود، لنز جزئیات به طور خودکار ردیابی و بزرگنمایی می کند تا جزئیات را ببیند. در عین حال، لنز ثابت قادر به نظارت بر منطقه استراحت، به منظور حفظ اطلاعات کامل است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین جدید PTZ یونی ویو

سوئیچ های صنعتی

دوربین های IP چیست؟

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *