دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته آسانسور

دوربین مداربسته در آسانسور

دوربین مداربسته آسانسور

دوربین مداربسته آسانسور برای امنیت بیشتر این فضا کاربرد فراوانی دارد. آسانسور یکی از بخش‌های مهم در ساختمان‌های اداری و مسکونی است که برای جابه جایی  افراد و وسایل مورد استفاده قرار می‌گیرد و امروزه تقریبا در هر ساختمانی از آسانسور استفاده می‌شود. همانطور که آسانسور بسیار موثر است در رفاه ساکنین برای آن‌ها نیز می‌تواند خطرناک باشد؛ به همین دلیل امروزه دوربین مداربسته آسانسور نصب می‌کنند تا افراد با مشکلاتی نظیر دزدی، آسیب و تهدید و …. مواجه نشوند.

آسانسور

لزوم نصب دوربین مداربسته

یکی از دلایل نصب دوربین آن، امکان پیگیری یک رخداد از ابتدا تا پایان در تحقیقات پلیس است. دلیل دیگر، جلوگیری از تخریب و آسیب رساندن به آسانسور و ایجاد امنیت برای افراد است. آسانسور مکانی کوچک و بسته است که افراد معمولا در آن احساس عدم امنیت می کنند، وجود دوربین مداربسته در آسانسور و امکان کمک رسانی به فرد در صورت وقوع حادثه، احساس امنیت و آرامش را در افراد ایجاد می کند. همچنین، به عنوان عاملی بازدارنده در تخریب این مکان نقش دارد. چرا که افراد با دیدن دوربین مداربسته در آنجا، از ترس شناسایی دست به اعمال خرابکارانه نمی زنند. بنابراین وجود آن هزینه های تعمیر و نگهداری آسانسور را نیز کاهش می دهد.

دوربین مداربسته ضد ضربه 

دلیل تخریب و آسیب آن، در دسترس بودن آنها می باشد. ظاهر دوربین مداربسته در آسانسور نقش کلیدی در جلوگیری از این قبیل حوادث دارد. دوربین مداربسته نصب شده در داخل آنجا باید ظاهر کوچک و نامحسوسی داشته و ضد ضربه باشد.

 

انواع دوربین مداربسته آسانسور

به صورت کلی برای نصب دوربین مداربسته  دو مدل پیشنهاد می‌شود که دوربین بی سیم و کابلی هستند؛ هر چند به کارگیری دوربین مداربسته تا حد زیادی عملکرد دوربین را بهبود می‌بخشد؛ اما در بعضی از زمان‌ها افراد باید از دوربین‌های مداربسته کابلی استفاده نمایند و اگر برای این کار می‌خواهید از وایرلس انتخاب نمایید باید از دو عدد رادیو بی سیم جهت  ارسال تصاویر دوربین بی سیم آسانسور به دستگاه ضبط که شامل DVR  و یا NVR می‌شوند به کار ببرید که در چنین مواقعی باید رادیو را روی اتاقک نصب کرده؛ در حالی که رادیو دیگری را بگذارید بالای چاهک آسانسور.

شکل دوربین مداربسته برای

به عنوان یکی دیگر از نکات مهم و تاثیر گذار دیگر، در انتخاب دوربین مداربسته، باید شکل دوربین را مد نظر قرار دهید. دوربین مینی دام کوچک یا دوربین دام برای آسانسور و حتی فضاهای کوچک دیگر یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد؛ همچنین دوربین سوزنی یا دوربین مخفی، می‌توانید گزینه مناسبی نیز باشد تا بتواند تمام عملکردها در اتاق آسانسور را ثبت و ضبط نماید.

تجهیزات مورد نیاز جهت نصب

  • کابل ها (Cables)
  • فرستنده (Transmitter)
  • گیرنده (Receiver)
  •  دوربین (Camera)
  • دستگاه ضبط تصاویر (DVR – NVR)

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


راهنمای تصویری نصب دوربین مدار بسته

3 حقیقت جالب درباره سیستم های تشخیص چهره

پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *