دسته‌بندی نشده

دوربین های ضد انفجار و ضد زنگ

دوربین های ضد انفجار و ضد زنگ 

دوربین های ضد انفجار و ضد زنگ

امنیت و آرامش بیشتر با دوربین های ضد انفجار و ضد زنگ، محیط‌های خطرناک و شدید چالش‌های امنیتی منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کنند، به‌ویژه برای دستگاه‌هایی که می‌توانند به راحتی آسیب ببینند یا حتی خطر آتش‌سوزی یا انفجار را به دلیل مایعات یا گازهای قابل اشتعال در مجاورت ایجاد کنند. برای محافظت مطمئن از افراد و دارایی ها در برخی از چالش برانگیزترین محیط های جهان، هایک ویژن محدوده دوربین های ضد انفجار و ضد خوردگی را ایجاد کرده است.

 

دوربین های ضد انفجار و ضد زنگ هایک ویژن

 

دوربین های ضد انفجار هایک ویژن از حوادث محل کار جلوگیری می کند

در مکان هایی که گازهای قابل احتراق، مواد شیمیایی، پودرها یا سایر مواد قابل اشتعال وجود دارد، آتش سوزی و انفجار یک خطر دائمی است. این بدان معناست که شرکت‌هایی که با مواد قابل اشتعال کار می‌کنند به تجهیزات الکتریکی و سایر تجهیزاتی نیاز دارند که هرگز جرقه یا شعله ایجاد نکنند زیرا ممکن است منجر به انفجار شود.

 

این باعث می شود دوربین های امنیتی سنتی برای این کار مناسب نباشند. جرقه‌ها و شعله‌های ناشی از اتصال کوتاه یا سایر خطاهای دستگاه با بدنه‌های پلاستیکی خود می‌توانند به سرعت با اتمسفر یا تجهیزات مجاور تماس پیدا کنند. در مواردی که مواد یا گازهای قابل اشتعال وجود دارد، خطر قابل توجهی وجود دارد که باعث آتش سوزی یا انفجار شود.

 

دوربین های ضد انفجار هایک ویژن برای غلبه بر این چالش طراحی شده اند. لنزها و مدار دوربین در یک محفظه از جنس استنلس استیل به ضخامت 3.5 میلی متر قرار گرفته اند. آنها همچنین از یک طرح اتصال استوانه ای ضد شعله در داخل فولاد ضد زنگ مهر و موم شده استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که می توان هرگونه انفجار را مهار کرد.

 

این دو ویژگی طراحی به این معنی است که دوربین های ضد انفجار هایک ویژن می توانند تا 1.5 برابر فشار انفجار داخل دوربین را تحمل کنند، به عنوان مثال، ناشی از آتش سوزی که در داخل دوربین به دلایل الکتریکی یا دلایل دیگر شروع می شود. این بدان معناست که هیچ جرقه یا شعله‌ای که از خود دستگاه منشا می‌گیرد نمی‌تواند با محیط اطراف تماس پیدا کند و باعث آتش‌سوزی یا انفجار شود و به مشتریان آرامش کامل می‌دهد.

 

دوربین های ضد انفجار هایک ویژن به طور گسترده در پالایشگاه های نفت، کارخانه های شیمیایی، کارگاه های گرد و غبار، پمپ بنزین ها، پمپ بنزین ها، کارخانه های فلزی و سایر تنظیماتی که ممکن است مایعات یا گازهای قابل اشتعال وجود داشته باشد، استفاده می شود.

 

مطابقت کامل با استانداردهای ضد انفجار

دوربین های ضد انفجار هایک ویژن از فولاد ضد زنگ 304 یا 316L واجد شرایط استفاده می کنند و کاملاً با گواهینامه های ضد انفجار مانند ATEX و IECEx مطابقت دارند. کنترل کیفیت دقیق در طول فرآیند تولید تضمین می کند که هر دستگاه حداکثر محافظت در برابر خطرات آتش سوزی و انفجار را ارائه می دهد.

 

دوربین های ضد انفجار و ضد زنگ هایک ویژن

 

دوربین های ضد خوردگی هایک ویژن

وقتی صحبت از تامین امنیت در محیط‌های خورنده می‌شود – مانند کارخانه‌های شیمیایی یا سکوهای نفت یا گاز دریایی – دوربین‌ها و سایر دستگاه‌ها باید در برابر عناصر “سخت” شوند. در این نوع تنظیمات شدید، دوربین های امنیتی معمولی با محفظه های پلاستیکی ممکن است به دلیل ماهیت خورنده نمک و سایر ترکیبات و تأثیر آنها بر سیم کشی، لحیم کاری و قطعات الکتریکی و الکترونیکی، عمر بسیار کوتاهی داشته باشند.

 

دوربین های ضد خوردگی هایک ویژن با استفاده از ترکیبی از روکش فولادی ضد زنگ 316 لیتری پوشیده شده با رنگ ضد خوردگی که از اجزای حساس در برابر انواع ترکیبات خورنده محافظت می کند، این چالش را حل می کند. مواد بسیار سخت و مهندسی دوربین ها محافظت طولانی مدت از آب و هوای شور دریا را فراهم می کند و برای محیط های شیمیایی، دریایی، دریایی، زیر آب و سایر محیط های خورنده مناسب است.

 

دوربین های ضد خوردگی هایک ویژن ارزش خود را در بسیاری از تنظیمات دریایی و سایر تنظیمات خورنده ثابت کرده اند. در یک پروژه، یک کشتی ترال میگوی گرینلند مجهز به دوربین هایی برای نظارت بر عملیات داخل کشتی و ایمن سازی صیدهای ارزشمند است. تجهیزات هایک ویژن که دائماً در معرض هوا و آب دریا و دمای بسیار پایین قرار دارند، عملکرد بسیار خوبی دارند.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین‌های تک چشمی حرارتی

داهوا تمام رنگ + SMD

دوربین های خورشیدی 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *