دسته‌بندی نشده

جدیدترین سیستم هشدار

جدیدترین سیستم هشدار

جدیدترین سیستم هشدار

جدیدترین سیستم هشدار، هایک ویژن سیستم هشدار جدید AX Hybrid PRO را با فناوری نوآورانه «Speed-X» معرفی کرد

5 مه 2022 – هایک ویژن راه اندازی یک سیستم هشدار AX Hybrid PRO جدید با فناوری انتقال نوآورانه “Speed-X” هایک ویژن را اعلام کرد که برای مکان های مختلف از جمله بانک ها، کارخانه ها، دفاتر و فروشگاه های خرده فروشی مناسب است.

 

سری AX Hybrid PRO با به ارث بردن طراحی زیبای AX PRO اصلی و تعبیه شده با فناوری های پیشرفته، ترکیبی از حفاظت سیمی قابل اعتماد را ارائه می دهد، در حالی که انعطاف پذیری گسترده ای را با یکپارچه سازی بی سیم بدون درز ارائه می دهد.

 

عملکرد بالا و پوشش فناوری Speed-X

فناوری داخلی Speed-X سیستم AX Hybrid PRO بر اساس انتقال سریع‌تر، مطمئن‌تر و طولانی‌تر ویدیویی و هشدارها، آن را واقعاً پیشرو در صنعت می‌سازد.

 

با فناوری Speed-X هایک ویژن، سیستم هشدار AX Hybrid PRO سرعت انتقال سیمی تا 500 کیلوبایت بر ثانیه را ارائه می دهد که تقریباً 150 برابر سریعتر از فناوری های انتقال سنتی است. علاوه بر این، این سرعت ها را می توان در مسافت های تا 900 متر به دست آورد.

 

در واقع، قابلیت‌های انتقال از راه دور Speed ​​X به مشتریان اجازه می‌دهد تا یک توپولوژی اتصال آبشاری بسازند، با این سیستم که تا 7 گسترش دهنده ورودی را پشتیبانی می‌کند و فاصله انتقال تا 5.4 کیلومتر افزایش می‌یابد.

 

سیستم هشدار جدید هایک ویژن

 

قابلیت اطمینان و پایداری برتر برای امنیت همیشه روشن

سیستم هشدار AX Hybrid PRO برای قابلیت اطمینان بهینه شده است. اگر منبع تغذیه اصلی به خطر بیفتد، سیستم می تواند تا 36 ساعت دیگر با استفاده از باتری پشتیبان در حالت مدیریت هوشمند انرژی به کار خود ادامه دهد. علاوه بر این، انتقال همیشه با پشتیبانی از چندین روش ارتباطی، از جمله LAN، Wi-Fi، PSTN، GPRS و 3G/4G تضمین می شود. در نهایت، کنترل پنل AX Hybrid PRO از پشتیبان گیری 4 کانالی ARC (مرکز دریافت زنگ هشدار) پشتیبانی می کند و از افزونگی کامل برای فعالیت های امنیتی و نظارتی اطمینان می دهد.

 

گزینه های استقرار انعطاف پذیر برای رفع نیازهای مختلف کسب و کار

مجهز به آشکارسازهای سیمی و بی‌سیم فراوان و لوازم جانبی، سیستم هشدار AX Hybrid PRO را می‌توان به‌طور انعطاف‌پذیر برای رفع نیازهای تجاری خاص مشتریان مستقر کرد. این سیستم همچنین با سایر محصولات هایک ویژن سازگار است و امکان مدیریت یکپارچه هشدارهای نفوذ، امنیت ویدیویی، ارتباط تصویری و کنترل دسترسی را در یک پلتفرم می دهد: از طریق Hik-Connect برای کاربران نهایی یا Hik-ProConnect برای ارائه دهندگان خدمات حرفه ای. این بدان معناست که سازمان‌ها با انواع و اندازه‌های مختلف می‌توانند به طور قابل اعتماد آتش‌سوزی، نشت آب، نشت گاز و سایر تهدیدها را قبل از اینکه افراد یا دارایی‌ها را به خطر بیندازند شناسایی کنند – همه اینها به مقرون به صرفه‌ترین راه است .

 

تأیید هشدار کارآمد با کلیپ ها و تصاویر ویدیویی در زمان واقعی

با فناوری IVaaS، صاحبان مشاغل می‌توانند به راحتی آلارم‌های سیستم AX Hybrid PRO را با تماشای کلیپ‌های ویدیویی یا تصاویر GIF هنگامی که از ملک دور هستند، تأیید کنند. فناوری Speed-X همچنین تأیید تصاویر HD از PIRCAMهای سیمی را در عرض 3 ثانیه ممکن می سازد. با تأیید فوری، صاحبان مشاغل و ARC می توانند از راه دور بررسی کنند که آیا مشکلی پیش آمده است، که ظاهراً هزینه را کاهش داده و کارایی را بهبود می بخشد.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین های خورشیدی

دوربین‌های تک چشمی حرارتی

دوربین پانوراما با ColorVu 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *