دسته‌بندی نشده

دوربین پانوراما با ColorVu

دوربین پانوراما با ColorVu

دوربین پانوراما با ColorVu

هایک ویژن محدوده دوربین پانوراما را با ColorVu برای میدان دید وسیع در رنگ های زنده منتشر می کند

11 مه 2022 – هایک ویژن طیف جدیدی از دوربین های پانوراما را منتشر کرده است که از فناوری ColorVu یکپارچه برای ارائه تصویربرداری ویدیویی زنده و تمام رنگی برای میدان دید وسیع در شرایط نوری تا 0.0005 لوکس استفاده می کند: تقریباً تاریکی مطلق.

 

ایمن سازی مناطق بزرگ می تواند بسیار دشوار باشد، و اغلب به چندین دوربین برای ارائه پوشش کامل نیاز دارند. با دوربین های سنتی، نظارت بر این نوع مناطق نیز در شرایط نور کم یا در شب دشوار است.

 

دوربین پانوراما با ColorVu

 

برای رفع همه این چالش‌ها، هایک‌ویژن ColorVu را در دوربین‌های پانورامای پیشرو در صنعت خود ادغام کرده است، که از الگوریتم «تلفیق تصویر» برای دوختن تصاویر از دو لنز کنار هم برای نمای 180 درجه یکپارچه استفاده می‌کند.

 

نتایج کاهش نیاز به تجهیزات (با دوربین های کمتر مورد نیاز برای پوشش مناطق بزرگ) است. بهبود آگاهی موقعیتی بر اساس یک تصویر منفرد با زاویه باز و بدون نقاط کور. و توانایی ثبت تمام جزئیات با رنگ کامل – حتی در تاریکی تقریباً مطلق.

 

 

دید با زاویه فوق العاده عریض، بدون نقاط کور

فناوری های ترکیبی تصویر هایک ویژن در دوربین های پانورامای جدید مزایای قابل توجهی نسبت به دوربین های سنتی با زاویه دید عریض دارد. با استفاده از تطبیق «سطح پیکسل» بین تصاویر از حسگرهای سمت چپ و سمت راست، از هرگونه نقطه کور، یا «پیچش» یا «اعوجاج» تصویر جلوگیری می‌کند.

 

به همان اندازه مهم، فرآیند ادغام تصویر شامل فناوری‌های پردازش روشنایی و رنگ است که ثبات را در کل تصویر با زاویه باز تضمین می‌کند. این یک پیشرفت قابل توجه در مقایسه با دوربین‌های پانورامای سنتی است که شرایط مختلف نوری را که لنزهای سمت چپ و راست تجربه می‌کنند، جبران نمی‌کنند.

 

قابلیت های هوش مصنوعی که امنیت را بیشتر افزایش می دهد

همه مدل‌های موجود در محدوده دوربین پانوراما جدید از فناوری هوش مصنوعی Hikvision AcuSense برای تمایز بین تهدیدات امنیتی واقعی و سایر اجسام متحرک مانند حیوانات، ریزش برگ‌ها و باران شدید استفاده می‌کنند. این به تیم های امنیتی کمک می کند تا بر روی حوادث امنیتی واقعی تمرکز کنند و هشدارهای نادرست پرهزینه را به حداقل برسانند.

 

ایده آل برای چندین سناریو و مکان

دوربین های پانوراما جدید امنیت قابل اعتماد 24×7 را در طیف گسترده ای از مکان های داخلی و خارجی گسترده فراهم می کنند. اینها شامل پارکینگ ها، پارک ها، مناطق دیدنی، مزارع، استادیوم ها و تقاطع های ترافیکی است.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


هایک ویژن ColorVu

دوربین های خورشیدی

دوربین‌های تک چشمی حرارتی

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *