دسته‌بندی نشده

فناوری نظارت بر اشیا

فناوری نظارت بر اشیا

فناوری نظارت بر اشیا

فناوری نظارت بر اشیا: کوله پشتی های فراموش شده، جعبه های نابجا، گم شدن کیسه های خرید. همه ما حداقل یکی از این اتفاقات ناگوار را تجربه کرده‌ایم، بیشتر در حین سفر. با ازدحام زیادی از مردم، که به دلیل استرس و خستگی مسافران تشدید شده است، چیزهای فراموش شده در بسیاری از مراکز حمل و نقل غیر معمول نیست.

 

فناوری داهوا، ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند IoT مبتنی بر ویدئو در جهان، ابزار مناسبی برای رسیدگی به این مشکل رایج دارد. مانیتورینگ شی داهوا WizMind را معرفی می کنیم.

 

برای اینکه درک بهتری از ارزشی که می تواند برای عملیات نظارت شما به ارمغان بیاورد، در اینجا 4 واقعیت وجود دارد که باید در مورد فناوری Object Monitoring بدانید:

فناوری نظارت بر اشیا فناوری نظارت بر اشیا

4 واقعیت در مورد فناوری نظارت بر اشیا عبارت است از:

 

1.می تواند حداقل 6 نوع شی را تشخیص دهد.

با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق، محصولات داهوا مانند WizMind سری 5 می توانند 6 نوع شی را با دقت تشخیص دهند: کیف چمدان، کوله پشتی، جعبه، کیف خرید، دوچرخه و موتور سیکلت. حداکثر 4 قانون منطقه در هر صحنه را امکان پذیر می کند و می تواند تا 100 شی در ثانیه را با دقت 95 درصد تشخیص دهد. علاوه بر این، Object Monitoring از سفارشی‌سازی بر اساس نیازهای مشتری (مانند کیف پول، تلفن همراه، کلاه ایمنی و غیره) پشتیبانی می‌کند.

 

2.این می تواند اشیاء رها شده / گم شده را تشخیص دهد.

Object Monitoring همچنین به اتصال زنگ هشدار برای ارسال هشدار به کارکنان و پرسنل امنیتی اجازه می دهد. بگویید مسافری در ساعات شلوغی به طور تصادفی یکی از چمدان های خود را در محوطه انتظار یک ایستگاه راه آهن فراموش کرده است. دوربین سری 5 WizMind که صحنه را مانیتور می‌کند، می‌تواند آن را به موقع تشخیص دهد و هشداری را برای کارکنان ارسال کند. پس از بازیابی کالا، کارکنان یک اطلاعیه صوتی برای اطلاع مسافر برای درخواست آن ارسال می کنند. به همین سادگی و آسانی

 

 

به همین ترتیب، اگر یک شی در منطقه قوانین حذف شده باشد، یک آلارم به صدا در می آید و اعلان هایی به مرکز کنترل ارسال می شود و به پرسنل امنیتی اجازه می دهد تا برای جلوگیری از هرگونه سرقت احتمالی به موقع عمل کنند.

 

 

3.برای مناطقی که باید 24/7 آزاد و بدون مانع باشند ایده آل است.

اگر یک شی در ناحیه قانون تشخیص داده شده باشد و از آستانه زمانی از پیش تعیین شده فراتر رفته باشد، یک زنگ هشدار به مرکز کنترل ارسال می شود و این راه حل را برای مناطقی که باید آزاد و بدون مانع 24 ساعته و بدون مانع باشند ایده آل می کند.

 

 

برای مثال، خروجی های آتش نشانی باید همیشه در دسترس باشند. با استفاده از Object Monitoring، کاربران می توانند ناحیه تشخیص را در صحنه نظارت شده یک خروجی آتش نشانی ترسیم کنند. هنگامی که اشیایی مانند دوچرخه یا جعبه برای مدت طولانی در منطقه شناسایی می شوند، یک زنگ هشدار برای هشدار به پرسنل امنیتی برای حذف آن و پاکسازی صحنه به صدا در می آید. این ویژگی هوشمند می تواند به طور قابل توجهی به جلوگیری از حوادث و تضمین مسیر تخلیه روشن در مواقع اضطراری آتش سوزی کمک کند.

 

4.می تواند آلارم های کاذب را فیلتر کند.

آلارم‌های کاذب ناشی از اشیاء نامربوط مانند برگ‌ها، حیوانات خانگی و نورهای روشن می‌توانند بر هر عملیات نظارتی تأثیر منفی بگذارند. هنگام استفاده از Object Monitoring، این اشیا به طور موثر فیلتر می شوند، بنابراین تعداد آلارم های کاذب کاهش می یابد و به کاربران اجازه می دهد تا روی اهداف واقعی در صحنه نظارت شده تمرکز کنند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


رتبه‌بندی دوربین

امنیت ویدیویی در بازار

داهوا WizMind و هوش مصنوعی

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *