دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته در مدارس

دوربین مداربسته در مدارس

دوربین مداربسته در مدارس

یکی از مکان هایی که دوربین مدار بسته حتما باید در آن وجود داشته باشد مدارس می باشد.

دولت ابوت اعلام کرده است که 54 مدرسه در سراسر استرالیا برای جلوگیری از حملات احتمالی تروریستی ، بودجه ای برای نگهبانان و دوربین های مدار بسته دریافت خواهند کرد.

اخیراً ، نخست وزیر تونی ابوت ، در سخنرانی خود در مورد امنیت ملی ، گفت که دولت او هرگز “تهدید را دست کم نمی گیرد”. او گفت که دولتش:

تصمیمات سختی را که باید برای حفظ امنیت خود و خانواده اتخاذ شود بگیرید.

بودجه این نظارت در مدارس در ارتباط با تلاش ضد تروریسم هماهنگ که شامل لغو پرداخت های رفاهی و لغو گذرنامه شهروندانی بود که به عنوان تهدید ارزیابی شده بود ، منتشر شد.

دوربین مداربسته در مدارس              دوربین مدار بسته در مدارس

وجود این دوربین مداربسته در مدارس چه پیامدهایی دارد؟

گفته می شود که استفاده از دوربین های مدار بسته در انگلستان برای پیشگیری از جرم ، نظارت و کنترل رفتار دانش آموزان است. دوربین مدار بسته می تواند در شرایطی مورد استفاده قرار گیرد که سرزنش و مجازات نیاز به واسطه دارد.

امنیت در یک مدرسه به شرح زیر توصیف می شود:

داشتن پنجره های داخلی بزرگ که برای دفاتر معلمان ارشد استفاده می شد و به آنها اجازه می داد راهروها را نادیده بگیرند (یا شاید مهمتر از همه این تصور را به دانش آموزان بدهند که به طور بالقوه در حالت پانوپتیکون مشاهده می شوند) همچنین وجود داشت دفتر کنترل ‘جایی که فیلم دوربین مدار بسته ضبط شده و قابل مشاهده است.

 

با این حال ، یک مطالعه در انگلستان تاکتیک هایی را که دانشجویان برای محافظت از حریم خصوصی خود طراحی کرده اند ، ثبت کرد. این موارد شامل اجتناب از مناطق تحت نظارت ، تغییر موقعیت و ظاهر آنها برای محدود کردن شناسایی دوربین مدار بسته و تغییر مکان دوربین ها بود.

 

تحقیقات در مورد تأثیرات نظارت نشان می دهد که دوربین ها سطح ترس را در یک جامعه تشدید نمی کنند و همچنین دانش آموزان احساس نمی کنند که داشتن دوربین در یک مدرسه نشان می دهد که مدرسه امنیت آنها را جدی می گیرد.

4 مورد از مزایای استفاده از دوربین مداربسته در مدارس

1) امنیت دانش آموزان

دانش آموزان در هر سنی که باشند نیاز به مراقبت دارند. مدرسه یکی از مکان هایی می باشد که دانش آموزان بیشتر وقت خود را در آنجا می گذرانند. وجود دوربین مدار بسته در این مکان ها باعث می شود امنیت دانش آموزان تا حد زیادی تامین شود. تمام مدارس باید در قسمت های مشخصی دوربین مدار بسته نصب کنند تا بتوانند امنیت دانش آموزان را به طور کامل تامین کنند. دانش آموزان جوان می توانند در معرض خطر های بسیاری باشند که با استفاده از دوربین مدار بسته می توان این خطرات را کاهش داد.

2) امنیت مدرسه

دوربین های مدار بسته علاوه بر تامین امنیت دانش آموزان کمک زیادی به کارکنان و معلمان می کنند. دوربین های مدار بسته می توانند امنیت کارکنان و معلمان را نیز تامین کنند. وجود این دوربین های امنیتی می تواند باعث شود کارهای خلاف قانون کمتر رخ دهد.

3) بررسی ورود و خروج دانش آموزان

درهای ورودی و خروجی مدرسه همیشه باید تحت نظر باشد. شما می توانید با قرار دادن دوربین مدار بسته در ورودی مدارس از ورود افراد نا شناس جلوگیری کنید. بهتر است دوربین های مدار بسته ضد آب را در قسمت ورودی قرار دهید تا دوربین شما خراب نشود.

4) اطمینان والدین

یکی دیگر از مزایایی که می توان در این مطلب برای شما معرفی کرد اطمینان والدین از حضور دانش آموزان در مدرسه می باشد. زمانی که شما دوربین مدار بسته در مدرسه نصب می کنید می توانید این اطمینان را به والدین بدهید که از فعالیت کودک خود مطلع خواهند بود. والدین در صورت نیاز می توانند فعالیت های کودک خود را بررسی و کنترل کنند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین مداربسته برای زمستان

دوربین مدار بسته برای آپارتمان

تاریخچه دوربین مداربسته 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *