دسته‌بندی نشده

فناوری داهوا المپیک زمستانی 2022

فناوری داهوا المپیک زمستانی 2022

فناوری داهوا المپیک زمستانی 2022

فناوری داهوا از رویدادهای المپیک زمستانی 2022 با سیستم ویدیویی هوشمند پشتیبانی کرد

بازی‌های المپیک زمستانی 2022 مملو از رویدادهای هیجان‌انگیز و خارق‌العاده بود که محدودیت‌های عملکرد ورزشی انسان را محک می‌زند. در بازی های المپیک، ورزشکاران از سراسر جهان به شدت برای کسب مدال و شکستن رکورد رقابت می کنند. اشتیاق، پشتکار، ظرافت و ورزش بی باک آنها تماشاگران را در سراسر جهان به وجد آورد.

 

 

فناوری داهوا مفتخر است که از طریق فناوری‌های ویدئو محور نوآورانه که از رویدادها پشتیبانی می‌کند و به ورزشکاران کمک می‌کند قابلیت‌های کلاس جهانی خود را در مسیرهای مسابقه نشان دهند، به موفقیت بازی‌ها کمک کرده است.

 

 

مرکز ملی اسلایدینگ در منطقه یانکینگ محل برگزاری مسابقات باب سورتمه، اسکلت و لوژ در بازی‌های المپیک زمستانی پکن است که دارای 16 منحنی با زوایای و شیب‌های مختلف است. این مسابقه طراحی برتر پیست جهان را با طول کلی حدود 1.9 کیلومتر و افت عمودی بیش از 120 متر اتخاذ می کند.

 

 

این رویدادها که در مرکز ملی اسلایدینگ اتفاق می‌افتند به «مسابقه F1 روی یخ» تشبیه شده‌اند. سرعت ورزشکاران در این مسابقات می تواند به 130 کیلومتر در ساعت برسد – سریعتر از حرکت بیشتر خودروها در بزرگراه های باز. مسابقه‌دهنده‌هایی که در مسیر پیچیده و باریک با سرعت‌های فوق‌العاده حرکت می‌کنند، چالشی خارق‌العاده برای امتیازدهی داوران و البته ایمنی ورزشکاران ایجاد می‌کنند.

 

فناوری داهوا المپیک زمستانی 2022

فناوری داهوا

فناوری داهوا پس از تأیید کامل محیط بازی و فرآیند رقابت، یک سیستم ردیابی ویدیوی هوشمند را برای این رویدادها بر اساس قابلیت سنجش ویدیوی هوشمند پیشرو در صنعت، فناوری تصویر هوشمند و فناوری هوش دیجیتال توسعه داد. این سیستم یک تصویر ویدیویی زودگذر از ورزشکاران پرسرعت را که در حال سر خوردن در مسیر بودند، ثبت کرد، تصاویر ویدیویی ورزشکارانی را که از مسیرهای مختلف با سرعت بالا به طور یکپارچه و منظم عبور می کردند، نمایش داد و تمام جزئیات مسابقات را ثبت کرد.

 

با عدم تداخل در مسیرهای مسابقه، سیستم ردیابی ویدیویی هوشمند داهوا پشتیبانی داده را برای تمرین ورزشکاران قبل از مسابقه و مبنایی قوی برای تصمیم داور و عادلانه بودن بازی در طول مسابقه فراهم کرد.

 

 

با توجه به نیازها و چالش های سخت ارائه پشتیبانی فنی از مسابقات باب سورتمه، اسکلت و لوژ، داهوا یک تیم فنی ویژه را به خط مقدم بازی های المپیک زمستانی اعزام کرد. این تیم بر بسیاری از موانع فنی غلبه کرد و کار توسعه فناوری ویدئو و بهینه‌سازی الگوریتم را به نحو احسن انجام داد. آنها وظیفه پشتیبانی را برای کل مسابقه در منطقه اصلی بر عهده گرفتند و امکان ارائه جذابیت ورزش های یخی با سرعت فوق العاده را با یک تجربه بصری قابل توجه فراهم کردند.

 

 

داهوا مفتخر است که فناوری و استعداد خود را در برخی از چالش‌برانگیزترین و جالب‌ترین چالش‌های فیلمبرداری در جهان به کار می‌گیرد. ما بر این باوریم که کمک به موفقیت بازی‌های المپیک از این طریق فقط به این معنی نیست که المپیک برای ورزشکاران قابل مشاهده‌تر، عادلانه‌تر و ایمن‌تر باشد. این به ما کمک می‌کند راه‌حل‌های IoT هوشمند مبتنی بر ویدئو را به روش‌هایی که به نفع همه مشتریان باشد، پیش ببریم.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


روندها و پیش بینی ها

محصول ابتکاری جدید هایک ویژن

فناوری داهوا برای حفاظت از حیات وحش 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *