دسته‌بندی نشده

هایک ویژن راه حل همگرایی ویدیویی و صوتی

هایک ویژن راه حل همگرایی ویدیویی و صوتی

هایک ویژن راه حل همگرایی ویدیویی و صوتی

هایک ویژن راه حل همگرایی ویدیویی و صوتی را با قابلیت بازدارندگی در زمان واقعی معرفی می کند

هایک ویژن، ارائه دهنده پیشرو محصولات امنیتی و راه حل های نوآورانه در جهان، راه حل همگرایی ویدئویی و صوتی خود را به بازار معرفی کرده است که دارای ویژگی نوآورانه بازدارنده نفوذ بلادرنگ است.

 

با راه حل جدید همگرایی ویدیویی و صوتی هایک ویژن، اکنون بلندگوهای IP را می توان با دوربین ها، سیستم های کنترل دسترسی و دستگاه های هشدار مرتبط کرد. هنگامی که سیستم دوربین مدار بسته به طور خودکار یک نفوذ را تشخیص می دهد یا اگر سیستم هشدار فعال شود، بلندگوهای IP می توانند بلافاصله هشدارهای صوتی برنامه ریزی شده را پخش کنند تا متجاوزان احتمالی را دور کنند. پیام صوتی به عنوان یک بازدارنده در برابر اقدامات نفوذ احتمالی در هنگام وقوع عمل می کند. می توان از تلفات و آسیب جلوگیری کرد و فیلم های این رویداد برای بررسی و جمع آوری شواهد ضبط می شود.

 

همراه با هشدارهای صوتی وارداتی، اپراتورها همچنین می توانند از طریق بلندگوهای IP صحبت کنند تا در صورت اطلاع از نفوذ، اخطارهای زنده بدهند. عملیات امنیتی کارآمد و تبدیل دیجیتال بیشتر توسط ویدیوی هشدار پشتیبانی می شود که می تواند به طور خودکار ظاهر شود.

 

پیام‌های صوتی برنامه‌ریزی‌شده و پخش اطلاعات عمومی دو عملکرد عملی دیگر هستند که توسط راهکار همگرایی ویدیویی و صوتی Hikvision امکان‌پذیر شده است. بلندگوهای IP می توانند صداهای ضبط شده را طبق برنامه پخش کنند و اپراتورها می توانند از سیستم صوتی برای پخش اطلاعات عمومی در صورت نیاز برای مخاطبان نیز استفاده کنند.

 

فرانک ژانگ، مدیر کل بخش بازاریابی بین‌المللی محصول در هایک ویژن، می‌گوید: «ما هیجان‌زده هستیم که راه‌حل همگرایی صوتی و تصویری خود را به بازار معرفی کنیم. با پیوند بین ویدئو و صدا، راه حل ما سیستم های امنیتی را با توانایی های پردازش احتیاطی و فوری تقویت می کند. ما معتقدیم که همگرایی روند جدیدی در آینده نزدیک برای صنعت امنیت خواهد بود.”

 

با عملکرد ارزشمند خود، Hikvision Video & Audio Convergence را می توان در طیف گسترده ای از سناریوها و کاربردها – از جمله امنیت محیطی، پمپ بنزین، ایستگاه های مترو و راه آهن، ساختمان های اداری و موارد دیگر اعمال کرد. برای جزئیات بیشتر در مورد برنامه های مختلف به خواندن ادامه دهید.

 

هایک ویژن راه حل همگرایی ویدیویی و صوتی

 

امنیت محیطی

در خانه‌های مجلل مجهز به دوربین‌های مداربسته در فضای باز، متجاوزان توسط دوربین‌های امنیتی و دستگاه‌های NVR ثبت می‌شوند، اما هیچ اقدام بازدارنده فوری نمی‌توان انجام داد.

 

اکنون با راه حل همگرایی ویدیویی و صوتی Hikvision، هشدارهای صوتی می توانند به طور خودکار برای جلوگیری از مزاحمان فعال شوند و به جلوگیری از از دست دادن اموال یا حوادث جدی تر کمک کنند.

 

 

پمپ بنزین ها

پمپ بنزین ها در ساعات غیر اداری در معرض نفوذ هستند و آسیب به تأسیسات ذخیره سازی بنزین می تواند فاجعه ایجاد کند. در حال حاضر، تنها با سیستم های دوربین مدار بسته، در صورت وقوع نفوذ، نمی توان اقدام فوری انجام داد. اما راه حل همگرایی ویدیویی و صوتی Hikvision اکنون یک عملکرد تشخیص هوشمند، راه اندازی هشدار و هشدارهای صوتی را ارائه می دهد.

 

در پمپ بنزین‌هایی که سیستم‌های خودپرداخت دارند اما کارکنان خدمات خارجی ندارند، راه حل همگرایی صوتی و تصویری Hikvision به اپراتورها امکان می‌دهد از راه دور از طریق بلندگوهای IP با مشتریان صحبت کنند. آنها می توانند به مشتریان کمک کنند و از حوادث امنیتی جلوگیری کنند بدون اینکه خود را در معرض خطر قرار دهند. و در شرایط اضطراری می توان از سیستم صوتی برای پخش اطلاعات حیاتی به کارکنان و مشتریان استفاده کرد.

 

 

ایستگاه های مترو و راه آهن

سکوها در ساعات اوج مصرف زمانی که مسافران از خطوط هشدار عبور می کنند و خیلی به لبه نزدیک می شوند خطرناک هستند. راه حل همگرایی ویدیویی و صوتی Hikvision به نظارت بر جریان افراد کمک می کند و می تواند تشخیص دهد که مسافران از خطوط هشدار عبور می کنند. کارکنان می توانند از این راه حل برای پخش اخطارهای صوتی زنده و اطلاعات برنامه قطار هر زمان که لازم باشد استفاده کنند.

 

ساختمان های اداری

دوربین مدار بسته و سیستم های کنترل دسترسی معمولا در ساختمان های اداری استفاده می شود. با این حال، هنگامی که یک نفوذ یا ناهنجاری امنیتی شناسایی شده است، اپراتورها به فرستادن محافظان در محل برای بررسی وضعیت متکی هستند. راندمان پایین است و نگهبانان اغلب برای جلوگیری از حادثه خیلی دیر می رسند.

 

در چنین حالتی، راه حل همگرایی ویدیویی و صوتی هایک ویژن می تواند یک هشدار صوتی فوری برای جلوگیری از نفوذ ارسال کند، همچنین می تواند پیوند صوتی و تصویری را برای اپراتورها ایجاد کند تا از راه دور از طریق نمایش زنده آن را بررسی کنند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین های چشم ماهی

تصاویر آب و هوای HD

ایمنی خودرو و جاده 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *