دسته‌بندی نشده

دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال ( DVR )

دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال ( DVR )

دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال ( DVR )

 

رکوردر هایلوک مدل

دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال ( DVR ) یک دستگاه الکترونیکی است. که برای ضبط ویدئو با فرمت دیجیتال در یک دستگاه ذخیره سازی انبوه مانند درایو فلش USB، درایو دیسک سخت یا هر دستگاه ذخیره سازی دیگر طراحی شده است. در مقایسه با سایر گزینه های ضبط ویدئو، دستگاه ضبط ویدئوی دیجیتال دارای مزایای بسیاری مانند بدون نوار، بازیابی سریعتر داده ها و کیفیت تصویر بالاتر است. بیشتر در خانه و سیستم های نظارتی/امنیتی استفاده می شود.

ضبط کننده های ویدیویی دیجیتال به عنوان ضبط کننده های ویدیویی شخصی ( PVR ) نیز شناخته می شوند.

 

یک دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال دارای هارد داخلی مخصوص به خود است و کاربران می توانند بدون نیاز به قرار دادن هر نوع رسانه ذخیره سازی، شروع به ضبط کنند. وقتی صحبت از ضبط دوربین آنالوگ می شود، فیلمبرداری دیجیتال از ویژگی هایی مانند تشخیص حرکت از راه دور، پخش در زمان واقعی، ضبط و پشتیبان گیری، پشتیبانی می کند. وقتی صحبت از سرگرمی های خانگی به میان می آید، سیگنال تلویزیونی مستقیماً به دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال می رود و سپس با کمک رمزگذار MPEG-2 به فرمت دیجیتالی تبدیل می شود. از آنجا به دو هدف مختلف منتقل می شود، یکی به هارد دیسک برای ذخیره سازی و دیگری به صفحه تلویزیون برای مشاهده. نسخه های جدیدتر دستگاه های ضبط ویدئو دیجیتال قادر به ضبط همزمان فیلم های مختلف از کانال های مختلف هستند.

 

ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال دارای مزایای متمایز زیادی نسبت به سایر روش های ضبط ویدئو هستند. در مقایسه با سایر دستگاه های مشابه، سیستم های ضبط ویدئو دیجیتال به راحتی قابل تنظیم و استفاده هستند. همچنین به فضای ذخیره سازی کمتری نیاز دارند و می توانند کیفیت تصویر بالاتری را ارائه دهند. ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال همچنین قادر به بازیابی سریعتر اطلاعات و مصون از سر و صدا هستند.

 

با این حال، در مقایسه با نرم افزارهای مدیریت ویدئو یا ضبط کننده های ویدئویی شبکه ای، یک دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال نمی تواند در مقایسه با سایر دوربین ها از چند دوربین در یک سیستم واحد پشتیبانی کند و همچنین نمی تواند تعداد فریم های ثانیه را پردازش کند. آنها از قابلیت های پردازش دستگاه های برتری که سیستم های جدیدتر مانند نرم افزار مدیریت ویدیو و ضبط ویدئو شبکه دارند برخوردار نیستند.


خرید و مقایسه DVR

دوربین دید در شب چگونه کار میکنند

دوربین های امنیتی بی سیم چگونه کار می کنند؟

شش ویژگی دوربین مداربسته خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *